fredag 17 oktober 2008

Jigzonepuzzle

Jag älskar pussel...men har så svårt att kombinera pusslandet med två småbarn som gärna vill vara med och "hjälpa till" (med resultatet att det säger TJONG i dammsugarslangen flera månader efter att man lagt ihop pusselkartongen.

Nu har jag funnit ett sätt att kombinera min träning i rumsorientering (så kan man ju kalla det när man egentligen bara vill "leka bort" tiden lite...fast..handen på hjärtat...min rumsorientering SUGER så den behöver verkligen tränas)


Min tid blev 4:11 på just det här pusslet. Vilket blir din?
(Klicka på pusslet så får du upp det)


Click to Mix and Solve

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad kul!
Det måste jag genast prova! :D

Lallis - liv och leverne sa...

Det där såg ju jättekul ut:)
Måste jag också testa.
Ha en fin helg.
Kram Lallis

Sara Mårtensson sa...

Du har så rätt, så rätt Bea!! :-) Men jag tror inte riktigt min karl förstår sig på det där.. ;-)

När du skickade kommentaren så satt jag fastklistrad vid ditt pussel.. gick ju inte så bra med lövet men sen la jag ett delfinpussel som gick mycket bättre! Pussel är kul!!

Ha en härlig helg!

Kram Sara

Mamma C sa...

Vi pusslade mycket förr då det var poppis att klistra upp dom som en tavla. Ska väl testa
Ha en trevlig helg
Kram Mamma C

chokladblomma sa...

Vad kul det var! Men hur i all sin dar klarade du det på den tiden?! Nästa gång så ska jag nog använda musen, blir lättare då!
Tack för tipset!
Ha en bra helg!
Kram

Willewira sa...

*skratt*
Tittade in till dig igårkväll och skulle säga hej, men fastnade i pussel... förstår inte det??

Roligt var det i alla fall!

Snygga lampor du visar. Gillar verkligen bordslampan.
Och bilderna från Lobelia... *Suck*

Ha en riktigt skön helg!
Kram Willewira

Gårdsromantik sa...

Harrejestanes . det tog mig 9:53 - jag behöver nog träna de grå lite mer.

Kram Maud

Anonym sa...

Katastrof 7:36!
Testar igen!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...