onsdag 1 juli 2009

Top Secret

Jag är i en "warpzone" nu.

Jag har lite saker på gång som jag inte kan berätta här på bloggen, men det gör min frånvaro lite lååång härifrån.





Men...jag ser att jag inte är ensam om att ha lite glesare mellan inläggen. Det är inte så konstigt, det är ju sommar, härlig sommar!

Jag hade en del bilder att visa er, men min hårddisk gav upp med en liten suck och nu sitter jag här med en ny, men den nya har ju inte några bilder i sig än eftersom vi inte lyckats överföra dem än. Nåväl.


Annars så syr jag vimplar för glatta livet och har en hel del andra beställningar på andra saker också. Det är otroligt roligt tycker jag.


En förkylning av det grövre slaget har jag dragit på mig också, blir så långdraget på sommaren tycker jag. Än så länge har barnen klarat sig *peppar peppar*, men jag får erkänna att det varit några veeerkligt lugna dagar här hemma.


Halvintressant inlägg kanske, men nu vet ni i alla fall att jag lever och att jag inte tänkt sluta blogga.





Se lättare när den här bloggen uppdateras med Bloglovin

2 kommentarer:

Linda sa...

hej!
Tråkigt med förkylning, hoppas du snart blir bättre.
Kram Linda

Lilla huset på prärien sa...

Det kommer att bli jättebra med nya hallen! Jag håller tummarna att det går fort så att ni snart får njuta av den och vi får se den!!

Spännande också med Top Secret... har alltid gillat hemligheter (när jag får reda på dem förstås).

Ha det bra i solen!

Kram Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...