måndag 14 december 2009

Filar på mitt nyårslöfte

Jag ska utvärdera förra årets nyårslöfte först och visa ett litet kollage här på bloggen innan jag avslöjar mer om mitt nästa års löfte....men....jag kan ju inte hålla mig ifrån att hinta med några bilder...hihi...

Det har med det här att göra...

Samt detta...

...och i allra högsta grad detta.


Det handlar om att kombinera förra årets nyårslöfte och skapa något ännu mer av det.
Och så är det en hel del av min senaste bloggutmaning i det också.

Jag drömmer, fantiserar och bygger upp vackra bilder i mitt huvud som jag ska försöka
få till verklighet under det kommande året.

Jag återkommer med nyårslöftet närmare nyår.
Kanske är det några av er som kan tänka er att hänga på då.

...

Luciafirande på barnens dagis med efterföljande fika. Mysigt!
Det känns verkligen att det snart är jul.

Ha en underbar tisdag!

Kram Bea

4 kommentarer:

Englainnan sa...

Låter som du ska gifta dig :)

Synnøve. sa...

Månen vandrar sin tysta ban.
Över fur och gran.
Snön faller vit på taken.
Endast tomten är vaken.

Några rader ur den dikt jag älskar mest.
För nu faller snön verkligen. Det ligger massor av vit, fluffig snö på backen. Jag är glad, maken mindre glad som skall ut på vägen med storbil och släp. Förstår honom.

Skulle gett vad som helst för att få se en Lucia. Här i nabolandet firas inte Lucia på samma sätt som i Sverige. Men det kommer mer och mer.

Ska bli spännande att se vad det är för nyårslöfte hehehe....
Har mina aningar ja.

Ha nu en helt fabelaktig tisdag och bara må bra. Här ska göras pepparkaksdeg.
Njut av tiden fram till jul, och du...
Tänk på att det som inte blir färdigt nu, blir klart i tid till nästa jul. För julen kommer även om du inte är klar.
Kramen Synnöve.

Ph sa...

Spännande! :)

MÅSTE bara fråga... var hittade du bilden på skorna?? Helt underbarar, framför allt för en skogalen tjej som jag med stundande bröllop!! :)

Therese sa...

TAck för all inspiration du sprider, alltid lika trevligt att besöka din blogg .-) Kram å trevlig 4:de advent!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...