tisdag 20 november 2012

Tips till paketkalendern


Det börjar bli lagom tid att förbereda paketkalendern.
Om du, liksom jag, har barn som älskar smycken och att få skapa, så är pärlor en fantastisk gåva.

Förra julen fick min dotter olika pärlor varje dag i sin paketkalender. Varmt uppskattat av henne.
"Undrar vad jag ska få för fin pärla idag".
Hon knåpade ihop vackra armband och halsband varje dag.
 
Då beställde jag från www.pagoni.se
De har hyfsat låga priser och stort utbud. Många kommer i fler-pack. De kostar från någon krona styck och uppåt, allt beroende på vad man vill ha. (Ett tips är att inte bara ta från julkollektionen, utan kombinera med fina pärlor, hängen, band och lås som inte är säsongsbetonade).

Här är några av mina favoriter från julutbudet.


3 kommentarer:

MirEll sa...

Så söta pärlor. Än så länge är min tjej lite liten för just pärlor men det kommer ju fler jular så detta ska jag komma ihåg.
Ha en bra dag! Linda

Anonym sa...

bear grylls messer
Feel free to surf my web page : bear grylls messer

Bluewhiskey sa...

Smart :) Fast mina ungar är i åldern "pengar". Vad vill du ha när du fyller år? Svar: pengar. Ja, ja så kan det bli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...