torsdag 27 september 2007

Gissa hur mycket vi kommer vinna och vinn själv!!!

I morgon är det premiär för "Fredagsfniss med skrap och triss" på jobbet. (Läs nedan)

Gissa hur mycket vi kommer vinna och vinn själv en lott av mig

Imorgon kväll meddelar jag er hur mycket vi vunnit (läs förlorat) och om du kommit närmast i din gissning har du vunnit en "tianlott" av mig som jag skickar med posten.

Vi kommer skrapa:

FEM stycken JÄTTEtriss (vinst upp till 10 miljoner)
TIO stycken DUBBELtriss (50 000 kronor i månaden i 25 år)
FEMTIOSEX stycken TRISS (50 000 kronor i månaden i 25 år)
HUNDRA stycken TIAlotter (vinst upp till 250 000 kronor)

Pssst...makens gissning är 1021 kronor!
Min gissning är 485 kronor!
Vilken är DIN gissning?

11 kommentarer:

Det Ljuva i livet sa...

Ni vinner 10 150:- *hoppas jag:-D*

Håller tummarna. Kram!

Anonym sa...

Jag tror ni kommer att vinna 2650kr

Vad kul att skrapa så många lotter.

Annie sa...

Hmmm... 1510 kr?

Unknown sa...

Hej! Håller tummarna för er! Tack för din kommentar! Ljuslyktorna kommer från Sia, jag älskar dem, det lyser så himla fint i dem! Ha en bra kväll! kram JASMIN

Stina sa...

Tjenare Saida!:-)

Jag gillar inte lotter så jag säger 320kr.:-)

Puss

Solsjö - Under en vind sa...

Varma lyckönskningar!!! Kram, kram!

Jenni - Snickarsbacken sa...

Gissar 250kr men hoppas på mer så klart!

Anonym sa...

OJ vad många lotter! :) Jag tror ni vinner 3225

/Lina okänd bloggläsare :)

Moodboardwithflowers sa...

Jag har ingen aning men jag hoppas och håller tummar och tår på att det blir mycket! Men 10 000 tycker jag väl att ni ska få ihop i alla fall...

Trevlig helg och all lycka
Terese

Anonym sa...

Jag håller tummarna för minst 5-siffrigt. Gissar på 5500:-

LYCKA TILL!!!
Gu va ni ska få skrapa! Va roligt!

Brunkullan sa...

Håller tummarna för högvinst, men gissar på 1225 kr.

Lycka till!!
Susanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...