tisdag 13 november 2007

Bea utnämner "Veckans kreativa bloggare"

Jag älskar kreativa människor och här i bloggvärlden kan man finna många av dem. Härligt!

Spontant vill jag utnämna Madeleine som har den härliga bloggen http://nearthebothniansea.blogspot.com/ till
"Veckans kreativa bloggare"



Madeleine bodde i hyreslägenhet, men ville ändå få till den där mysfaktorn som spröjsade fönster ger. Hon kom på den underbara idéen att göra spröjs av kabellister
(59 kronor för en förpackning på Biltema)

Och så blev det så här snyggt!

Galet kreativ idé som inte kostar många stenkulor. Jag tackar jag! :-)

Mystisdag vilket innebär "HOUSE" igen då förstås (på Canal+ HD)
Ha en fortsatt mysig tisdag!

Kram Bea

6 kommentarer:

Nilla sa...

Så roligt och det var verkligen kreativt!

Jag gillar verkligen din banner! Superfint =)

Hoppas ni får en bra dag!

Kram Nilla

Karin Krut sa...

Gudars vilken duktig virkerska du är. En teservis.. inte illa :) Och spröjs av kabellister.. jösses vilken smart idé. Tänk så mycket kreativitet man kan hitta på bloggarna :)
Ha en skön dag
Kram Karin

Anonym sa...

Ja verkligen kreativt och bra tänkt :)

n o r d i n g å r d e n sa...

Toppenidé! Såna gillar vi, ska kolla in den bloggen sen med!! Vilka många gulliga paket du har gjort!! Och vilket fynd för de zinketiketterna på Jysk, tack för tipset igen!! Mari.

Bitte sa...

Tänk vilken tur att det finns bloggar , vilka bra ideer, roligare än inredningstidningar/Bitte

Bitte sa...

Tänk vilken tur att det finns bloggar , vilka bra ideer, roligare än inredningstidningar/Bitte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...