lördag 22 december 2007

Julklappsetiketter

Så här blev det när jag använde mig av bilderna från mitt förra inlägg.
Färdiga etikettlappar från Panduro. Vanligt snöre. Barnens halvtaskiga lim och vår skrivare som är "ok" bara. :-)

Det vita "God Jul... önskar...." sitter fastklistrad på baksidan av varje etikett.
Det är teckensnittet Scriptina . Om du inte har laddat hem den och/eller inte orkar fixa med att det blir samma storlek på den etiketten som på bilderna kan ni gärna låna min färdigskrivna här nedan.


Har tydligen tjuvstartat med "uppesittarkväll" här, men nu är det läggdags.
Hoppas ni andra är klokare än jag och sover gott nu. ;-)

Kram Bea

6 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Super fina etiketter !!Jasså du sitter uppe å pysslar du...ja det gjorde jag oxå.Såååå skönt när det bara är en själv uppe.Lyssnade på julrim på radion, virkade bakelser å bara njööööt.
Kram Pernilla

Smått och gott hos Lina sa...

Så fina etiketter! Tack för mallen :-)

Kram Lina

Nilla sa...

Vilka fina etiketter! Och härliga bilder i inlägget här nere!

Så du hittade en äkta kudde, lyllo dig, så som jag vill ha en sån med. Kanske får jagat affärsinnehavarna tillräckligt till nästa jul så nån skaffar den =)

Hoppas ni kryar på er riktigt fort nu! Och får en jättemysig julafton!

Massa krya på er kramar härifrån!

Nilla

Solsjö - Under en vind sa...

Vilken mysig blogg du har, har aldrig varit här innan!! Önskar dig en riktigt GOD JUL!!! Juliga kramar!
pst...jag har en låst blogg "Under en vind"...dit kommer du om du mailar till underenvind@telia.com

Lilla Blanka sa...

Hej! Vad kul att hitta hit! Jag skrev ett blogginlägg precis efter dig hos någon annan blogg så då tänkte jag att "henne måste jag kolla in till" :) Jättefina etiketter och supersöta julkortsmotiv!
Kram
Mia

Sanna sa...

God Jul vännen och hoppas och håller tummarna för att ni ska slippa köra "Gustavsbergsbussen" tur och retur!

*kram*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...