fredag 21 mars 2008

Titel?

Mitt förra inlägg var skrivet i förfäran, chock och vämjelse. Jag vill tacka er för era fina kommentarer. Jag har valt att ta bort inlägget nu och vill inte närmare gå in på varför, men vill tillägga att inget hänt barnen eller maken.

...

Nu är det påsk. Vi har inte påskpyntat något....(när jag började skriva meningen så tänkte jag avsluta med att skriva att vi inte tänkt göra det heller...men halvvägs in i meningen så kom känslan att vi nog ska göra det ändå. MÅSTE göra det.)

Det blir nog en påskduk, lite fjädrar i schersminen i trädgården, några påskägg, ett stort vitt porslinsägg och en ris-tupp. Maken får ge sig ut med barnen och klippa lite påskris tror jag. Jag passar på att sy lite vimplar igen.

Kommande två veckor kommer bli lite hektiska, så jag kommer inte ha möjlighet att besöka er så flitigt under den tiden. Jag vill önska er en Glad Påsk. Jag hoppas verkligen att ni får en underbar helg tillsammans med era nära och kära...att ni ger kärlek och får mycket kärlek tillbaka. Ta hand om varandra!

Kram Bea

6 kommentarer:

Mamma C sa...

Du ska ha en riktig skön Påsk du med.
Kram Mamma C

Stämningsfullt sa...

hej!
Hoppas att ni får en bra påsk!
kram.

stina sa...

Tittar in hos dig för att önska dig en Glad Påsk! kram Stina

Smått och gott hos Lina sa...

Ha en riktigt bra påsk med familjen!

Kram Lina

lottens vita och gröna sa...

glad påsk! varm kram lotten

H A N N A S - F O R M sa...

Många påskkramar kommer här...och du, jag ska tänka på det du skrev om att ta hand om varandra...jag ska försöka att fånga dagen mer...

KRAM
Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...