lördag 17 oktober 2009

Stickade smycken

När jag stickat klart sjalen jag håller på med...har jag dussinet andra projekt på gång från Drops. När de är stickade, ska jag utgå från tidningen "Kreativ stickning" och göra några projekt därifrån.
När de är färdiga ska jag surfa ut på världens hemsidor och anta utmaningen att lära mig läsa stickbeskrivningar på engelska.
Då...kanske....jag fixar att göra sådana här vackra skapelser.

Stickade örhängen.
Stickade örhängen?
Stickade örhängen!!!


Vackert. Påhittigt. Och leder tankarna framåt, återigen, till "There's no end to the possibilities"
Tyvärr är det en ände på tiden, men det är en annan, mer tråkpraktisk fråga.
Här hittar du den underbara hemsidan som bistår med kreativa idéer av den här kalibern.

Ha en underbar lördag, med eller utan stickning.

Kram Bea

16 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Vilka ljuvliga smycken!

Ja var tar tiden vägen?!

Kram Maud

Stina sa...

Men vilka smycken. Så fina.
En stor kram till dig goste.:-) Stina

Strumpetossa sa...

Superfina!!

OlgaA sa...

Tur att det finns sådana människor som är i ständig utvecklings/hitta på stadiet=)

Ylle by heart sa...

Gillar allt jag ser i din blogg, mycket kreativitet här!!
KOmmer tillbaka... är det OK om jag länkar till din blogg?

My home is my Castle sa...

Tusen takk for koselig besøk hos meg :))
Så nydelige smykker du lager..
Vakre....

Ha en fin helg :)
Klem,Kari

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Men så fina örhängen, och sånt pillgöra. Jag skulle bli tokig, men det var himla snyggt. Såg paketet här under, bra idé med tex sidan med börsen från dagstidningen.
Ha nu en riktigt bra lördag
Kramar
AnnaMaria

Mamma C sa...

Virkade armband med silvertråd har jag gjort. Men jag har aldrig testat att sticka med tråden.
Kram Mamma C

rino sa...

så fina... jag köpte en ring i den tekniken på mannaminne i ångermanland en gång. Jättesöt (men kliar lite)!

Hem och Harmoni Marie sa...

Oj, så häftigt! Stickade smycken...
Fina var dom helt klart!

Ha en go fortsättning på helgen! Kram Marie

Vit som snö sa...

Tack för titten o gratulationen!
Vilken härligt inspirerande blogg du har! Fylld av roligt pyssel. Jag kommer kika in här fler gånger känner jag!
Ha det gott! Kram Cilla

Ljuva lantliv sa...

Hej Bea, så glad jag blev för din kommentar på min blogg! Vilken fin och kreativ sida du har skapat. Här kommer jag att kika in fler gånger! Hoppas du får en härlig helg!
Kram Anna

Norregård sa...

Hej!
Kul att Du hittat till mig! Jisses, vad Du är pysslig:-)
Lycka till i min lilla utlottning i morgon!
Hälsningar Malin

H elle K sa...

Hei så fine smykker. Takk for koselig hilsen. ha en strålende høst dag.
Klem Kristin

Marie//Tekla Maräng sa...

Vilka smycken. Måste genast in på den sidan och läsa vidare.
Ha det gott Marie:)

Beate, A Brighter Day sa...

Wow! Tenk det, da. Alt er visst mulig :) Men kjenner meg igjen i det å ha såååå mange prosjekt på gang.

De var vakre de ørhengene! Håper du får tid til å forsøke :)

Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg. Ha en fin søndag! klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...