onsdag 21 oktober 2009

Tovad björn

Design: Dottern
"Hon ska ha hårband, baaara rosa kläder...och så en purjolök i fickan"


Då tovade jag förstås det åt henne :-)

Igår var det tovningskurs igen.
Det blev sent, bland annat höll vi på att göra i ordning själva lokalen för ABF-verksamheten.
Band, trådar, symaskiner, symaskiner och åter symaskiner. Och så ett dussin strykjärn.

Mycket nostalig. MYCKET skräp.

Men det artar sig.
Ha en toppenfin onsdag!

Kom ihåg att ta vara på varandra. Det finns INGET som är viktigare.

Kram Bea

6 kommentarer:

Malin - I min trädgård sa...

Hahaha, en purjolök! Underbart! Men den blev riktigt fint. Jag känner att jag är på en lite annan pysselnivå än dig. Men igår fick jag mina beställda tyger från stoff & stil - så nu blir det vimplar av!

Kram M

Laila sa...

Så underbart fint hon gör! Hälsa henned et.

Ylle by heart sa...

Det är så kul att även ganska små barn kan tova med torrnål... och få ett fint resultat. Purjolök!!! :-D

Min Skattkammare sa...

Iiiiii, vad söt!
Jag fattar inte att du kan få till nåt så rart genom att tova!
Designen är perfekt! ;o)
Klart vi tar hand om varandra.....
:o)
Kramar

Inger sa...

Vilka ljuvliga tovade saker du fixar till. Själv har jag den här veckan tagit upp ett gammalt pyssel, kalikåfigurer. Har hela kökssoffan fylld med plyschtyger, kläder som jag tänker bli av med. "Så ta-till-vara" passar perfekt tycker jag även om det sker här i min ensamhet. Det är jättekul att kunna använda det som ligger och skräpar.

Inger

OlgaA sa...

Så mysigt.... SNART är det november=) Så spännande=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...