tisdag 1 december 2009

Härmed avslutas "Använd det du har november" 2009

Vi var 71 flinka tjejer som satte nålen i garnet eller tyget, satte penseln i färgburken eller fingrarna i pärlburken.

Många fina projekt blev det. Både helt nya projekt och tidigare oavslutade.
Och vilken INSPIRATION vi har givit varandra dessutom.
WOW!

Nu kan vi verkligen ge oss själva en klapp på axeln för väl genomfört arbete.
I maj kommer jag starta igång nästa "Använd det du har" utmaning.
Håll utkik efter den tjejer och haka på då igen vetja, lagom till sommaren och alla projekt man tänker sig ute och inne.
Länkarna till alla pysseltjejer i utmaningen låter jag ligga kvar i högerkanten ett litet tag till.

Mvh Bea

11 kommentarer:

Bluewhiskey sa...

Ja det var ju kanon det här! Bra initiativ!
Tack för November, ser fram emot nästa gång.

ANNEPÅLANDET sa...

Ja, tusen takk for at du satte i gang med dette, Bea! Jeg har fått ryddet opp litt i mine garnprosjekter, og dessuten blitt kjent med flere nye og spennende blogger - ikke minst din, som er et oppkomme av inspirasjon og kreativitet! Blir gjerne med igjen i mai. Ha en fin desember - og god jul!!

Anonym sa...

Tack för den här gången, och för all inspiration!

Therese sa...

Stora applåder och aovationer till dig - jag ser redan fram emot majs utmaning! Åter igen ett stort tacl! Och visst blev vimplanrna perfekta ovanför sängen, jag är så glad i dem! Lämnar en stor vamr kram, men kommer nu att tassa här kontinuerligt då jag gillar den inspiration och kreativitet du sprider!

Efwa - Medea sa...

Tack för att du ansträngde dig för oss! Ser fram mot nästa gång.

HomeRiver sa...

Vad bra att du förvarnar. Då kan jag börja lagra tills i maj... Eller det kanske inte var tanken. Hur som helst - jättestort tack för inspiration!!!

Jenny sa...

Tack ska du ha! Vilket jobb du lagt ner. Och jag blev jätteinspirerad och fick undan en massa som hamnat på hög - underbart. Trevlig advent!!!

Mina dagar sa...

Jag som aldrig har sytt något mer än typ sytt upp ett par jeans sydde nu i mångas ögon en lätt grej men för mig var det en utmaning. Några tyg påsar och en kudde. Tack Bea för att du fick igång kreativiteten:)
En annan kreativitet är att du fick mig att starta min blogg, Tusen tack! Jo för jag tänkte att man måste nog ha en om jag ska var med i novemberutmaningen:) Har tänkt länge på att starta, men det var DU Bea som fick mig att verkligen göra det!:)
Många tack kramar
/Eva

krajamaria sa...

Tack för att du drog i gång utmaniningen att använda det man har hemma. Det materialet räcker välldigt länge... Jätte skojigt har det varit. Ser fram mot nästa utmaning!

Unknown sa...

Hallå! Vilket kul projekt! Kan du höra av dig till mig på hanna@vafalls.se är du snäll.

HomeRiver sa...

Novemberutmaningen var ett superbra sätt att inspireras att ta tag i sina liggande grejer. Det var också ett bra sätt att hitta många fina bloggar. Stort tack för ditt engagemang. Vid nästa utmaning, kan du inte göra ett avslutande inlägg med länkar till alla som var med? Det vore roligt att kunna hitta tillbaks :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...