lördag 5 december 2009

Inspiration till paketinslagning

Efter min kurs i paketinslagning ser jag härliga idéer överallt. De här har jag i min inspirationsmapp från M.S Rispapper och marmoreringsfärg ger personligt papper.

Vanligt garn kan bli så fint!

Styrolit, sågspån?
Är inte det här lite roligare utfyllnadsmaterial?

Vackra påspaket. Otroligt fint!

Band, papper och knappar kan bli så fint. Roligt för barnen att göra personliga paket.


Vet ni vad det här presentpappret är?
En helt fantastisk idé tycker jag.
Färgkopior man gjort av vackra tyger!!!
Det bara måste jag ta efter.

Det borde ju gå att hitta fina tyger, tapeter på nätet av exempelvis Laura Ashley som man kan trycka ut upprepade gånger på papper?
...
Idag har barnen och jag gjort pepparkaksdeg att baka av imorgon, bakat lussekatter och så har jag en vinglögg som står och drar på spisen som jag ska gå och sila av nu.

Ikväll är det en liten middagsbjudning här hemma med ankbröst och andra små delikatesser.
Maken skurar golvet i köket och tar bort de sista spåren av julbaket.
Nu är det dags att börja fräscha upp sig lite, byta kläder och kamma barnen (som just nu leker indianer och cowboys i vardagsrummet). :-)

Ha en underbar lördagskväll!

Kram Bea

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...