fredag 19 februari 2010

För det är våååren...för det är våååren...

...som har kommit igen...och med den kärleken.

Kärleken till inredning i hemmet blommar här hemma. Inspiration får jag från alla vackra bilder som finns på nätet. Här är ett litet urval av bilder som inspirerar på ett eller annat sätt.









Idag är det ledig fredag med familjen.
Vi ska pynta lite i sovrummet. I övrigt så
rensar jag och dottern ut deras urvuxna kläder, tvättar och stryker.
Hennes specialitet är "para strumpor".
:-)

Ha en fantastisk fredag!

Kram Bea

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Bea!
Fina inspirationsbilder.
hoppas allt är bra med dig och familjen. Matilda tycker också det är kul att para strumpor.
Alltid bra med en liten hjälpreda!
ha en underbar helg!
Kram Bodil.

Monica sa...

Hejsan Bea!
Vilka fina bilder du hittat! Gillar att frossa i ljusa pasteller just nu så den med rosa tulpaner och den i gult är heeelt underbara.
Strumpor ja... vår tvättmaskin har en förmåga att äta upp dem tror jag, för allt som oftast är det nån strumpa som blir utan par.

Ha nu en riktig bra helg!
Kramar Monica

Synnøve. sa...

Para strumpor är ingen dålig specialitet det. Det känner jag faktiskt en som inte kan.

Härlig första bild med de rosa tulpanerna. Så vackert det var.
Skönt med lite färgklickar i allt det vita.

Kramen i snöyran.
Synnöve.

Min Skattkammare sa...

Ohhhh....riktiga måbra bilder!
Den översta är ljuvlig!
Du har så härlig blogg med alla pastelliga fina saker du gör!
Kram Kicki

Sara sa...

Gud så fint! :D

linnea-maria sa...

Vilka härliga inspirationsbilder!
Åh vad jag tycker om dina pyssel inlägg! De är så inspirerande. Jag knackar mig själv i huvudet för att jag inte har tänkt på det tidigare, att jag har numera 3 st äppelträd som behöver beskäras så det skulle nog inte skada om jag tog lite kvistar att ha inomhus. Kram /linnea-maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...