lördag 10 april 2010

Vi fortsätter att pärla här hemma...

...dottern och jag. Det här smycket med ett Topashjärta har jag gjort.
Jag har lagt in mycket symbolik i det här smycket, mycket som bara jag förstår tror jag...hjärtat och nyckeln i kombination med pärlan och organsan...det symboliserar hur jag känner mig just nu.
Armbandet som dottern har gjort.
Hon har tränat på att fläta enligt ramsleken "Jag vill vara i mitten sade Fröken Vänster, nej...jag vill, skrek Herr Höger"...hihi

Här visar hon ett armband som hon trätt på resårtråd. Riktiga glaspärlor KÄNNS liksom mer runt handleden än plastpärlor gör...en känsla till och med en fyraåring kan uppskatta.


Dottern ville också ha lite organsa precis som sin mamma.
Nu ska jag fortsätta se "Djävulen klär i Prada" med maken.

Ha en fantastisk lördagskväll!

Kram Bea

2 kommentarer:

Titti underkalas-eken sa...

Ljuvligt! :D

Kram Titti

Jessica sa...

Otroligt fint! Vart har ni köpt 'hängena'? & organsan var verkligen pricken över i (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...