söndag 17 juli 2011

Vimplar till försäljning på Tradera

Hur har ni det i sommarvärmen?

Själv tror jag att jag faktiskt börjat att varva ned lite. Äntligen! Det känns verkligen på tiden.
Den har dagen har jag fördrivit med att läsa "Dinosauriens fjädrar"
Oj, oj, oj!
Säger jag bara.

Länge sedan jag kände sådan hunger efter lästid som med denna.
(Bullarna tinar i mikron, bra - då hinner jag läsa en halv sida)

Jag fyller år på onsdag och önskade mig i "förskott" ett medlemsskap i "Låna&Läs" klubben.
Jag hänger verkligen inte med i litteraturens värld, men nu har jag en chans att äntligen få göra det.


...

Jag syr undan beställningar också.
Förstås.

Vissa modeller som jag sytt upp inför olika fotograferingar har jag nu lagt ut för försäljning på Tradera. Kika gärna om något kan passa.
Klicka här för att se ett av dem. För att se flera välj "Säljarens alla annonser"

Annars kan ni som vanligt kika in i min webshop, men det veeet ni ju redan.


Näe...om jag skulle gå ut på altanen och se när squashen växer (under tiden jag väntar kan ju hinna läsa några sidor i min bok) ;-)

Ha en skön söndag!

1 kommentarer:

Fjällsnipans Alster sa...

hej hopp.. nu har jag kikat runt på här hos dig. Vilken fin blogg du har. Fina vimplar gör du oxså.. Lägger till dig på min lilla lista så dyker jag säkert upp här igen!

//SOFIA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...