söndag 19 februari 2012

Kreativitetens baksida



Jag har verkligen längtat efter dig ÄLSKADE UNDERBARA KREATIVITET
...men...nu har du gjort mig så velig att jag inte kan välja alls vad jag ska fokusera på.

Ska jag fortsätta att fnula med layouten för den nya webshoppen?
Bild: Waldorfmama
Eller tova några härliga påskägg? Tovningen har verkligen fått stå tillbaka nu.
Sy minivimplar till beställningar?

Eller sticka denna underbara lilla skapelse?

...

Började organisera om lite i syrummet och då är det klart som korvspad att all kreativitet ska sköljas över mig. :-)

Och ja-a...jag ÄR feberfri idag, bara "nysig" och "hostig" och "ögonrinnig"...och så förstås VANSINNIGT pysselivrig.

Tack för alla goa "krya på dig"-hälsningar!

4 kommentarer:

mulliga m sa...

Det låter härligt att kreativiteten har kommit tillbaka. Påskäggen var jättefina. Man kanske skulle använda ullen som ligger och skräpar i en låda.

Therese sa...

Åhhh så skoj att du och kreativiteten är tillbaka, har ju varit lite tyst här inne på sistone *ler* Å så fint du skriver om din man, sann kärlek är att avst å fotboll på TV vet du väll ;-D <3 KRAM

Anonym sa...

Åh, underbara ägg! :) Jag önskar att jag kunde göra sådana! Sjalen var också jättefin! Krya på dig lite till!

petra sa...

Åhh va fina. Sånt har jag tyvärr inte tålamod till. Ha en härlig skridsko plåt dag.
Ja kolla upp minglet, hade varit kul att ses. Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...