måndag 20 februari 2012

Minimelloaspiranter


Barnen har varit hemma från skola och förskoleklass idag med.
Det snoras, hostas och hackas...men...det händer lite mer än så.


De har knåpat ihop två (förhoppningsvis) blivande artister i höstens "Minimello".
Låt oss presentera "Ben Star" och hans diviga sångkollega
"Världens största prinsessa" ;-)

Han har ett kors runt halsen, älskar karibisk soppa och hans favoritdjur är kyckling.
Hon frossar helst i korv med bröd (när hon tror att ingen ser) och är en hundälskare.
"Bara de inte hoppar upp och skrynklar till min vackra galaklänning".
Vi önskar dem lycka till i jakten på att bli framgångsrika artister.

5 kommentarer:

millandante sa...

Åh, jag såg för ett tag sedan när programmledaren pratade om detta och visade idén, och den är ju helt fantastisk!! Och nu ska dessa fantastiska artister pröva schlagerlyckan, så roligt, jag håller alla tummar att de går vidare, men framförallt att ingenting blir skrynkligt;)

Kram

Gärdet sa...

Superfina!De ser ut att kunna gå långt!

Min Skattkammare sa...

Voav...vilka stjärnor! :o)
Visst är det väl toarullar? Åh, jag minns när vi sparade på dem och pysslade....det var tider det!
Fnissar lite.....fick se din kommentar ang. inlägget om utseendefixering.
Skönt att få lite medhåll, för ibland undrar man ju om man är den enda på jorden som tycker att alla dessa ideal är alldeles bort i tok helknasiga!!
Kram idag....vilket väder!
Kicki

Malin på pastill.nu sa...

Men vilka urfina stjärnor! Och vilka fina namn dom har :-D

Therese sa...

Så gulliga! JAg måste bestämt ta å spara lite rullar, för barnen pratade om att göra drakar/dinousarier, borde gå med lite fantasi... Ha nu en fin helg <3 KRAM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...