söndag 4 mars 2012

Härlig stickinspiration...

Vilken ljuvlig liten skapelse, det riktigt kliar i fingrarna.
Mönstret hittar du här.




Pax för pulsvärmarna och boleron.
Mönster finns här.

Jag prenumererar gratis på stickmagasinen också. Man kan hitta lite guldkorn där. *tipselitipsar*

...

I övrigt har jag tittat på tyger på Åhléns. Älskar deras lapptäckstyger. Även "Ohlssons tyger" har rätt fina lapptäckstyger, men även om latmasken i mig ropar "Ja" så skakar individualisten bestämt på huvudet och säger "Bea - gör det själv och sätt din egen touch på det istället".

Jag är så otroligt sugen på att sy ett avancerat lapptäcke till min dotter.
(Fast å andra sidan är det inte mycket i kreativ väg som jag INTE är sugen på just nu. "euphoria")

Vad pysslar ni med just nu?

7 kommentarer:

Helena, Craft and Creativity sa...

Helt otroligt söt elefant! :)

♥Linda♥ sa...

Preciiis en sådan elefant hade jag som gosedjur när jag var liten :) Blev riktigt nostalgisk. Här har det fotats idag istället för att pysslats men när man kikar in hos dig blir man riktigt inspirerad. Synd att dagen är slut...

Trevlig vecka!

Fröken Foto sa...

Nä men vilken jättesöt elefant, och handledsvärmarna var ju också supersnygga. Blir lite sugen på att lära mig sticka igen... men jag har lite andra projekt på gång :)... mina väskor som du vet *haha* får inte nog :D

Kram kram Malin

Anonym sa...

Waoooooooo otroligt sött...
/Kram Kram

Denice sa...

Ja, det var verkligen en ursöt elefant! Jag har själv bara pysslat halvtrist i kväll, eftersom jag håller på att klippa ut alla delar till Weekender bag. Många delar kvar är det trots jobb hela kvällen. Pust. Ha en fortsatt trevlig vecka! Kram!

Stina sa...

Den där elefanten skulle jag verkligen vilja ha.:-) Kram Stina

Malin på pastill.nu sa...

åh vilken söt elefant!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...