tisdag 6 mars 2012

Det ska börjas i tid...

...det som möbelrenoverare (eller ommålat skrivbord *valfritt fokus*) ska bli.

Det här turkosa skrivbordet och stolen var ett delightfullt fynd på Erikshjälpen för 300:-.
Han vill byta ut sin lilla skolbänk och är sugen på att måla skrivbordet rött i grunden och sedan lägga till något vitt och/eller svart.



Han vill ha svart/vitt/rött i rummet och grafiska former.
Det här är tapeten han valt.

Det kommer bli roligt för honom at få arbeta fram hela rummet själv.


6 kommentarer:

Susanne sa...

Vilken söt och duktig möbelsnickare. Heja!
Tack för fina ord om min Mello-cupcake. Men inte tror jag att den kan vinna någon tävling. Men tack ändå!

Min Skattkammare sa...

Det där ser han ut att fixa bra!
Tapeten drar i mig.....iiiii...jag sugs in i det okända! ;o)
Stor kram
Kicki

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Men så duktig och målmedveten !!
Men den där tapeten verkar hypnotiserande .
Kraam

Helena, Craft and Creativity sa...

Det kommer bli ett underbart rum!

Tusen tack för tipset om bandförvaringen - den kommer nog väl till pass eftersom jag antagligen inte kan låta bli köpa fler band i framtiden. Det är som smågodis! Svårt att låta bli. :-)

Kram!

Malin på pastill.nu sa...

Vad roligt när de är så stora och kan göra så mycket själva! Det kommer bli superfint i hans rum :-)

johanna sa...

Vilken goding!!! Ska bli spännande o se hans rum han skapar ,kommer bli superfint!
Tack goa du för fina ord hos mig
kram Johanna vintage

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...