lördag 10 mars 2012

Laddar inför festligheterna

Här ser ni sexåringens röstningspoäng.
Högst upp hade hon "Sean banan", men han fick strykas över förra helgen.
Ulrik Munther från 10 poäng av henne.
"Men mamma, alla röstar på honom bara för att han är SNYGG, inte för att han sjunger bra"

Obeskrivbara 1000000000000000000 poäng ger hon till Danny.

...

Hennes föräldrar, som betalar telefonräkningen med sina surt förvärvade pengar, röstar på Loreen.
Det gör vi på plats i Globen.
Vi lovar att vinka till dig! :-D

...

Rösta, rösta, rösta

4 kommentarer:

Malin - stjärnflocka sa...

Hahaha! Underbara sexåringar!
Jag lovar att vinka tillbaka! Och röstar också på Loreen!
Kram Malin

Fröken Fräken sa...

Härligt att ha med någon så engagerad! Jag kan ju säga att herr Fräken får jag med genom tvång och mutor, o tyvärrr får jag inte med honom på att vi ska sitta och ge poäng...

Synnøve. sa...

Hoppas ni hade en fin afton på globen :))
Jag har inte en aning om vem som vad eller vad det är för artister med. Ser inte det här spektaklet längre. Bojkottar herr Björkman i Sverige och så är det samma race här fast utan björkman....

Ha en fin söndag nu i alla fall.
Kramar Synnöve.

Hanna sa...

Ha en fin söndagskväll och en bra början på den nya veckan!
Kram
Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...