måndag 12 november 2007

Swap


Zinketikett från Jysk (18.95:- för 10 stycken) ;-)

En rackarns många paket. Närmare bestämt 15 stycken.

Femton stycken julstrumpor ska till nya ägare. Alla mottagare har i sin tur gjort femton saker, så sammanlagt byter vi då femton olika vackra, hemgjorda, pysslade julsaker med varandra.

En "Swap" helt enkelt.

Vad de femton paketen innehåller kommer jag visa när jag fått det stora swappaketet.

Gissa hur lätt det var att pula in alla dessa paket i ett förfrankerat XL-postpaket från Posten?
Näe...just det. Det behövdes en karls starka nypor för att få in den sista.

(Kära swappisar! Det är tur att ni får se bilder på dem innan nu ladies, för de paket ni får på posten lär vara ganska illa tilltyglade, men nu ser ni i alla fall hur det var TÄNKT att de skulle se ut... hihi)

Ha en toppentisdag imorgon!
Tisdagar är mysiga vet ni ju!
:-D

Kram Bea

11 kommentarer:

Nygammalt sa...

Underbara paket. Tack för tipset ang. zinketiketterna, jysk kan överraska ibland =)
Din virkade tekopp är bara för söt. Du är verkligen superduktig.
Kram.

På min gatan i stan sa...

Hej!!!

Tack för komplimangerna! Den där struten, det är en liten bit papper som jag fått över från ett annat pyssel. Jag "rullade" ihop det till en strut och limmade ihop. En liten bit spets limmade jag på längs med ovankanten och ett litet band att hänga med!

Men du, den där virkade koppen var UNDERBART fin!!! :-)

KRAM!

Nilla sa...

Har glömt bort Jysk!! Tack för påminnelsen =)

Jättesöta paket!

Hoppas du får en bra dag!

Kram Nilla

MiaMaria sa...

Bra tips på etiketter!

Härliga bilder du visar och dotterns rum blir ju kanon.

Ha en bra dag!

Miamaria

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Men vilket fynd du gjort.Får ila iväg till jysk i em...hihi.
Snygga paket...undra vad de kan innehålla...hum.
Kram pernilla

Moodboardwithflowers sa...

ÅÅÅ vilka underbara paket!!! jag måste verkligen ligga i... jag har 6 stycken till att göra.. och så måsta jag hinna skicka dem

Elzie sa...

Vad kul. Hade gärna varit med i den swapen *s*.
Kram Elzie

Flickan på landet sa...

Kikar tibaks :-) Fina små skyltar!
Ja broderingsmaskinen är bara FÖR bra. Behöver jag nämna att sonen har namn på nästan alla utekläder och en del inne också *skrattar*. Svärmor gillar att brodera åt barnbarnen och hon sa senast idag att när hon inte jobbar mera kommer hon att satsa helhjärtat på att brodera åt folk på beställning.Hennes ateljé´är full med godsaker :-)Hon drömmer också om en ännu mera avanceras maskin men de är himla dyra...

Emma Clara sa...

Har oxå varit till jysk och hitat dessa etiketter...de va ju jätte fina ..fyndade även annat....titta på min blogg!!!

Anonym sa...

Hej! Vilka läckra etiketter du hittat! Drömmer mig bort om massa paket till jul med änglapapper och zinketiketter, va snygga paketen blev! :) Länka på du om du vill :)
*blir nog stammis här*

Anonym sa...

attans att jag inte såg de där tagsen när jag var sist på jysk ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...