tisdag 22 april 2008

Vem är det här? / Who's this boy?

I morgon är det "Världsboksdagen" och jag tänkte skänka bort alla böcker på biblioteket som skulle kasseras.. När jag rensade ut böckerna idag så hittade jag den här boken. Jag såg omedelbart vem det var som satt med sin hund Popsy i knäet. Ser du vem det är? :-D

Om du vet svaret - var snäll och skriv inte det i dina kommentarer så andra kan läsa utan skriv bara något om att du vet vem det är utan att ange namn. :-D
Det är ju meningen att ni ska få kluuura lite! Hihi...
Jag lägger ut svar och fler bilder på lille godingen imorgon.

Kram Bea
I found this book today with a famous swede on the cover. He was about ten years old in the book. I'm curious to know if someone else will recognize who it is! :-)

14 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Hahaha jo jag ser nog vem det är :)

Anonym sa...

jag tror mig känna igen honom!

åh så nyfiken på att veta om jag har rätt!

Anonym sa...

Jag såg det direkt!!!! :-) Dem ögonen kan man väl inte ta fel på ;-)

Kram Ninizen

Mamma Anka sa...

Hm... ögonen avslöjar ju allt!
Det är ju... mysisen !! :)

Lillafruluva sa...

Jo, ser ut som någon jag ser ungefär en gång i veckan på tv ;-)

Ett hus i vitt sa...

Ja det ser jag!! Passar bra i en blogg som denna :-). Så han var lite "känd" redan då! Kram, Anette

Änglahem sa...

hihi....dom ögonen, dom ögonen avslöjar sig!!

Var han känd redan som liten???*ser ut som ett stort frågetecken*

Kram/Ulrika

Anonym sa...

Japp, de ögonen har bara fått lite fler rynkor runtom... :-)

Var var den här bilden aktuell ifrån då?

Jeanette Hornbeck sa...

ja men det skulle ju också kunna vara hans bror.

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Ha , ha det är ju klockrent ;-)
Underbar !!
Kram/Lotta

Mamma C sa...

Japp, såg det direkt.
Kram Mamma C

Anonym sa...

Jag såg det på en gång! Härlig blogg!

Kerstin sa...

Jag tror jag vet vem det är. Såg honom på TV häromdagen =)

Anonym sa...

Ögonen o även munnen är väldigt avslöjande o minen naturligtvis
Chris

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...