fredag 20 mars 2009

Sydda påskägg

För mönster - kika här Jag förstås grönprickiga ägg framför mig. Och rosa. Och vita. :-)

Jag stickar vidare.
En och halv benvärmare är klar, längre räckte inte garnet till.
Idag har jag stickat färdigt framsidan till en väska som jag ska maskintova.
Längre räckte inte garnet.

Genom det så ligger jag lite tight till med veckans projekt också i och med att jag har påbörjat två stycken jag inte kan slutföra.

Nåväl...jag har lite tid på mig fortfarande ju. :-)

Återstår att se hur mycket däremot eftersom dottern kräktes efter magont vid femtiden ikväll.
Håll tummarna för att det inte är magsjuka utan bara att hon ätit något lite olämpligt eller har en förkylning som satt sig på magen så här i inledningskedet.

För övrigt anser jag att det är skandal att Morgan åkte ut ur "Let's dance" ikväll. :-(

Ha en toppenhelg!

Kram Bea

6 kommentarer:

Susann sa...

Åh så fina! Gillade verkligen de härliga färg och mönsterblandningarna!

/Susann - frun på landet

Veronica Tingvall sa...

Ja uch vad det är tråkigt när garnet tar slut. Hoppas ni håller er friska. Sov gott/ Veronica

Mia sa...

Vilka söta ägg och kul med en beskrivning till också. Ska se om jag hinner få ihop några. Kan ju vara kul att gömma nåt sött i det lilla facket. :)

Håller med om skandalen med Morgan, han var min absoluta favorit.

Ha en riktigt fin helg!
Kram Mia

Millan sa...

Åh, så fina ägg du gjort!
Jag gillade inte heller att Morgan åkte ut, jag har hela tiden sett honom som den slutliga vinnaren av Let´s dance....

Anonym sa...

hejsan
vilka roliga ägg och jättehärliga färger.
tack för länken till mönstret dessa ska jag nog prova mig på
kram lolla

Emma sa...

jag har oxå lärt mig sticka nu ;) Håller på med ett gosedjursfår som första projekt, folk tycker jag tagit mig vatten över huvudet men jag är inte den som fegar ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...