onsdag 1 juli 2009

Funkig hall

Vi håller på för fullt med att ordningställa hallen. Jag har köpt några små inredningsdetaljer till den som jag ska visa er sedan. Den kommer bli jättefin, även fast det inte kommer bli så här stort och fint. Det blir pardörrar som garderobsdörrar, panel, granitgrått klinker med värmeslingor, platsbyggd sittbänk med förvaring, platsbyggd hatthylla. Vi ska skapa en "inne-ute" känsla. När man kliver in i hallen så ska det kännas lite som om man fortfarande är ute.

Håll tummarna för att det ska löpa på smidigt och inte dra ut på tiden.

12 kommentarer:

Lotta sa...

Åh, va snyggt. Så där måste jag göra i vår trapp (att måla grått på platåerna). Vi renoverar för fullt. Har även hittat sylusten igen, så nu ska jag göra några projekt som fått ligga på hyllan, måste bara åka och hämta lite tyg i huset.

Hoppas ni har en härlig sommar, hoppas själv på att få åka ner till dina trakter och gå på furulunds.=)

/Lotta

Grodmamman sa...

Snyggt det låter!
Märks verkligen att det är sommar i bloggvärlden, men det är väl så det ska vara. Man ska njuta av sommaren när den väl är här!:)
Kram

Vardags-mirakel sa...

Jag håller tummarna och ser fram emot bilder, kram Eva.

mitt skärgårdsliv sa...

Låter bra det där :) ska blir roligt att se resultatet och snygga detaljer i bilden du visar. Ha det bra i sommarvärmen!

Mia sa...

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...
Peace

PS. Härlig hall :)

Ullis/Leva på landet sa...

Härligt att få göra i ordning hallen. Här har vi ju börjat men inte gjort klart. Vi skulle göra det efter midsommar men vädret blev så fint så vi har skjutit fram det.
Ha en bra helg!
Kram Ullis

kaos i ett vitt hus sa...

Åh, va roligt det ska bli att se resultatet!!
spännande med dina hemligheter.. ;)
kram, ninna

Vardagstugg sa...

Blir säkert toppenfint!

Annelie

Annika sa...

Låter som det kommer att bli kanonfint.... väntar på bilder..:) Kram Annika

Mjuka sa...

helt i min smak!! S snygg inredningsbild!
Kram Malin

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej hej!

men vad är det nu du har på g..verkar spännande...hoppas vi får veta snart.....hihihi..

Hallen kommer bli såååå fin tror jag.Är oxå inne lite på den iden med inne / ute känsla...

Kramizzz Nilla

Tomtan sa...

WOW!!! Man blir lite avundsjuk när man bara har tillgång till en lång smal korridor.... Svårt att göra något av den..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...