fredag 28 augusti 2009

Tjejer, nu gäller det!!!

Nu beger jag mig iväg till huvudstaden för några dagars exkursioner innan det är dags för TJEJMILEN på söndag! Jag kommer inte springa så hårt som jag tänkt från början om jag inte känner mig jättemycket bättre. Just nu har jag ont i halsen och är snuvig så jag ska ta det ganska mycket lugnare än vad jag från början tänkt (alltså inga sådana där ÄLGSTEG som ni ser att tjejerna på bilden tar) Det blir mer som en "rask promenad" runt Djurgården. :-)
Däremot ska jag anmäla mig på plats till nästa år och då får vi hoppas att inga "dagisförkylningar" sätter sorti för min löparkarriär...hihi...
Mitt mål för nästa är år ju att jogga hela milen runt.
Nej, dags att peta ner Asicsen och tränartightsen och tröjan med Tjejmilenloggan...nu far vi.

Loppet kan ni se på TV.
(TV4 23.50 den 30 augusti. Repris i TV4 Sport den 31 augusti 18.00 och 7 september kl 17.20.)
Se det...och låt er inspireras till att prova ett "gå-lunka-löp" lopp nästa år på vackra Djurgården i värsta girlpowerandan. :-)

Ha en underbar helg!

Kram Bea

13 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Önskar dig lycka till i loppet som är så vackert beläget och att du får en skön helg.
Kram Marie:)

Helen sa...

Lycka till! Jag SKA träna bättre och vara med nästa år!

Grodmamman sa...

Lycka till!
Kram

Hallon & Blåbär sa...

Har en kompis som också ska springa på söndag.

Lycka till!

Hemmafruns hörna sa...

Lycka till! Du har definitivt inspirerat mig!!!

Handarbete/Pyssel sa...

Lycka till !!
Vill också springa det någon gång, men jag är glad för att det inte är i år. För nu är det så mycket annat. Ställde in det jag skulle göra ikväll för jag behövde verkligen en mysig hemmakväll med dottern och nu detta lugn när hon somnat!

Än en gång; LYCKA TILL !!!

Lallis - liv och leverne sa...

Lycka till!
kram Lallis

www.smillasplats.blogg.se sa...

Lycka till på söndag, trots "dagisbacillerna".
Hoppas du får en trevlig helg i Stockholm =)

Millan sa...

Lycka till!

Helena sa...

Lycka till!

Gilla Yoga sa...

Lycka till, det fixar du galant!

Det är ju bara typiskt att du skulle bli förkyld nu när du har laddat för att springa och allt.

Jag ska springa ett lopp i Borås nästa helg, 1 mil. Jag hoppas hoppas hoppas att jag klarar mig från förkylningar och kan springa.

Kram Linda

lolla sa...

heja heja kämpa på....
önskar dig lycka till...
spännande att få höra hur det gick
kram lolla

Lilla huset på prärien sa...

Åh - all ELOGE till dig Bea! Du är så himla duktig som springer Tjejmilen! Hoppas att det gick bra och att din förkylning inte har blivit sämre.

Kram Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...