tisdag 7 september 2010

Lite nysytt

...i webbutiken

...

Ikväll har jag varit och träffat mitt glada tjejgäng igen efter att ha haft en paus över sommaren.

Vi tovar, bläddrar i inspirerande kataloger, planerar tygbutiksbesök
och syr kläder och broderar.
Vi inspirerar varandra till storverk minsann! :-)

Ikväll har jag tovat en ros och broderat på små pärlor på den som en håraccessoar till min dotter och så har en tovad liten älva fått sig ett halsband och lite "pynt" på kjolen.
En och annan Mumsmums har jag nog tryckt i mig också mellan pickandet! ;-)

Ha en fantastisk onsdag!

Kram Bea

Pssst....har ni hört att lila är "sista chansen"-färgen? :-)
Det fick jag höra och blev lite terrad över mitt färgval till kläder idag...hihi




3 kommentarer:

mammalito sa...

Hihi... det där om lila har jag aldrig hört... Jag som har en hel del lila!!! Hahaha!!!

Såna kvällar som du har haft är så fantastiska för själen. Man kan leva på dem en lång, lång tid!!! :)

Synnøve. sa...

Hej Bea.

Så mycket fint ni får till.
Det måste vara skoj att kunna använda sina händer till så mycket fint.

Jo visst har jag hört att det är så. Men vet du vad? Jag orkar inte bry mig. För lila i alla toner är en så vacker färg så det så.

Kramen från mig.
Synnöve.

Emeliie Carlsson sa...

Vilka snygga kuddar! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...