måndag 6 juni 2011

Tävling



Energin är tillbaka och det är dags för en ny tävling!!! :-D
Yes, äntligen!

Gå in och tävla om en vimpel från min webshop vetja! :-

Klicka här!

(Just nu syr jag på beställningar av underbara sommaraktuella Greengatetyger)



...

Äntligen börjar energin återkomma efter en tid fylld av sjukdsomsvistelse för min mans del.
Fokus har inte riktigt varit på pysslet, men nu börjar orken och lusten återkomma.

Bloggsuget kommer i takt med orken och min kropp är rastlös, min hjärta bubblar av idéer och fingrarna plockar med allt vad de har närmast.

Hoppas ni har ungefär samma sprittande känslor i kroppen som jag!

Kram Bea

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Skönt att se att du är tillbaka!
Jag har saknat dig.
Hoppas nu allt går åt rätt håll med din man.
Kramar Lena

PippisRainbow sa...

Åh roligt att "se" dig igen :-)
Och krya-på-sig till maken din också.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...