torsdag 10 november 2011

Historiens vingslag som frasande kjoltyg runt vaderna

Hej alla!
Long time no see.
Hoppas att ni pysslat på med allt ni brukar göra.
Ni är ju så flitiga på många
olika sätt.
Själv har jag haft fullt upp, och har det fortfarande.
Jag försöker att ta en sak i taget, fokusera och satsa på att slutföra olika projekt.
Jag funderar också en hel del på vad jag vill bli "när jag blir stor".

Medan jag funderar så syr jag.
Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar kläderna på bilden.

Jag har beställt mönstret till jackan och de två kjolarna från Buttericks McCall.
Jackan är helt underbar och jag kan se hur fin den skulle vara till enkla jeans.
Jag kan även tänka mig att sy jackan och kjolen ihop till höger, men använda något tyg med modern finish för en helt egen stil.

Ni hör snart av mig igen.
Jag har saknat er!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara! Ska bli kul att se resultatet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...