lördag 25 februari 2012

Lite "Mahna mahna" gör livet gladare

Jag och maken har dansat salsa som vanligt på lördagarna.
Sedan fortsätter vi hemma och dansar enligt instruktionsvideos på Youtube.
Sjuåringen dirigerar sin mamma så otroligt tydligt i avancerade snurrar.
"Mamma, jag blir GLAD av att dansa salsa" säger han och ler med hela ansiktet.

Vi hamnade sedan vidare på Youtube med lite härligt "Mahna Mahna".
Man blir ännu lite gladare i själen av att se den.
Om möjligt.

...

Snart är det dags för sista deltävlingen i "Melodifestivalen".
Hittills inga dundrande bidrag, så jag hoppas starkt på Danni kväll.

Ha en fin lördagkväll!

5 kommentarer:

Helen sa...

Gud, vad roligt det låter att dansa salsa! Älskar att dansa (inte menar jag att jag är bra på det) man blir glad i hela kroppen:) Ha en mysig lördagkväll!

Thessan sa...

ja precis men egentligen borde det ju va rosa "marsipan".=) Hoppas du har en fin helg!

Villa Frejas bokblogg sa...

Låter jättehärligt att dansa salsa :)

Ha en fin söndag.
Kram.

StrandviksVillan sa...

Hej på dej!
Neeeej vet du vad - du skulle bara sett hur det såg ut hemma hos oss fram tills i morse... som en tornado dragit fram, men nu har jag fått städhjälp av familjen, skönt!
Några små detaljbilder avslöjar ju inte verkligheten i bloggen, men det vet du ju såklart ;)
Man siktar ju på det trevliga med kameran och hoppas man kan inspirera någon.

Lyckliga du som får din man att dansa - avundsvärt!!

Ha en fin helg!
kram, Ann-Christine

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Manamana är alltid lika bra. Roligt att dansa salsa, det kanske man borde ta upp. Går visserligen och zumbar, vilket ger mig energi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...