fredag 24 februari 2012

Lite vårfröjd...

...får man absolut av denna vackra våriga kvist.
De som jag tagit in efter trädbeskäringen kommer inte blomma på åtminstone två veckors tid till.
Det lutar åt att jag prövar en liten "vårfuskis" till kvisten i barnens sällskapsrum.
Självklart är tipset från Martha Stewart (eller någon från hennes gigantiska staff), vem annars?

...

Idag är det fredag.
På eftermiddagen ska jag på möte, men sedan blir det en lugn pysseleftermiddag med hela familjen.
Ha en fantastisk fredag ni med!

7 kommentarer:

Min Skattkammare sa...

Hej Bea!
Åhhh så sött!
Du har en liten vinst hos mig. Dock inte första pris....men ändå. Tror jag ska stoppa i en till sak i paketet.....nu när jag tittar på ditt inlägg. Det får du se då vad det kan vara. ;o)
Vilket väder!!
Ha en skön helg!
Kram Kicki
Ps...maila mig din adress.

Katarina sa...

Oh va fint de där va då.. Fina grejer du gör...
Är de du som gjort fågelholkarna. Så otroligt fina. Syrran och jag börjar snöa in på såna. Väntar bara på att vädret blir bättre så man kan va ute och såga. Men nu ska ju våren vara här..
Ha de gott...

Åse - Interiörguiden sa...

Vilken fin kvist, det fungerar helt klart med fuskblommor!

Kram!

Anonym sa...

Wow...Så vackert/Kram Kram

Malin - stjärnflocka sa...

Så vackert!
och så mycket fint och roligt här!!! Tack att du skrev hos mej så jag hittade dej!!!
Ha en bra dag!
Malin

Marie sa...

Men sååå vackert =D

Therese sa...

Vilket bra tips, får nog göra nått liknande med barnen!!! Å du, recept på godsakerna i senaste inlägget, lät sååå gott nämligen med avocado, räkor m.m. KRAM!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...