tisdag 28 februari 2012

Utseendet har betydelse...



...i alla fall när det gäller min blogg.
Ser ni två kolumner, eller TRE, som på bilden här?
...

Jag ser den som på den här bilden, men på min bärbara ser jag att kolumnen längst till höger fallit bort - och lagt sig längst ner till vänster - UNDER allt.

Frågan är om det är någon tokig uppdatering på den bärbara som gör att det ser ut så (för upplösningen är densamma på båda datorerna).

...

Hur ser bloggen ut på din sida?
Som på bilden, eller utan den högra kolumnen?

Tack för din hjälp!


11 kommentarer:

Cia sa...

Jag ser två kolumner, och den högra hamnar nedanför allt annat.

Denice sa...

Den högra syns inte. Men jag har en liten minipc, så det är ofta sidor inte är som de ska.

♥Linda♥ sa...

Hej!

Jag ser tyvärr bara den vänstra kolumnen...

//Linda

Anonym sa...

Hej, jag ser också bara den vänstra, inte den högra.
Linda

sheweb.se sa...

Jag surfar från en samsung galaxy s2, i mobilvarianten syns ju bara en kolumn. Väljer jag att se sidan i webbversion ser jag alla 3 kolumner som det ska se ut :-)

hälsningar Sara, sheweb.se

Två hjärtan sa...

Hej,
Just nu surfar jag också från min mobil och då ser jag också tre kolumner om jag tittar i webbversionen.
Ha en fortsatt fin dag :)
/AK

Anonym sa...

Hejsan!
Såklart utseéndet har betydelse...
Jag ser hela vänstra kolumnen + mitten men bara ½ Högra :(
/Kram

Inger sa...

Jag ser hela vänstra, hela mitten och halva högra.

Inger

Anna-Maria sa...

Jag har också bara 2 1/2. Den högra syns inte helt...

Vindling sa...

Jag ser tre kolumner.

Joan sa...

Jeg ser tre :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...