måndag 1 oktober 2012

Höst - en vacker och andaktsfull årstid

Hur är det hos er?
Lugnt och stillsamt eller hösthektiskt?

Tar ni er tid att tända ljusen i era vackra lyktor?
Visar ni hur ni älskar årstiden genom vackra tavlor och dekorationer, eller
låter ni hösten vara en lugn inandning mellan solstolsdynorna/rosévinet och juldekorationer/glögg?

Idag firar jag hösten genom ulltröja, en varm kopp av "Dolce Gusto" kaffe och genom att plocka några kvistar rönnbär på vägen hem. 

Ha en fin höstmåndag!

4 kommentarer:

Mina dagar sa...

TACK Bea för allt sätt att välkomna hösten på!! Så fina bilder du visar!

Kram från en som älskar denna årstid!

vitapusselbitar by me sa...

Du är för härlig i ditt skrivande!!! Härligt med alla årstider! Jag verkligen älskar att tända ljus å krypa upp i soffan med en kopp kaffe eller te å bara mysa!!! Idag började utmaningen i träning! Hoppas jag klarar det! Ha en fin kväll kram från Mig

HEMLÄNGTAN sa...

För min del blir det nog en blandning av dem båda. Försöker att göra det lite höstmysigt samtidigt som jag känner att energin inte är på topp så här i början av hösten.

Ha en fin dag!
/Jenny

TIDSOPTIMISTEN sa...

Här är det höstlugnt med en liten svag förkylning, lite höstlöv är inplockat och ska nog elda lite i öppna spisen nu det är lite murrigt och kallt här inne ;) En god kopp kaffe som du slurpar på ska jag nog också ha ;)

Kram Ullis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...