onsdag 10 oktober 2007

Min underbara make

Vi har varit tillsammans i fjorton år och vi är "Di goaste vänner" fortfarande.

Igår åkte han över dagen till Göteborg. Det är underligt, men så fort vi kommer fler än fem mil ifrån varandra så går telefonen varm igen, precis som när vi var nyförälskade. (Vardagligtvis ringer vi väl mest för att kolla om den andra har köpt mjölk redan eller inte)

Han skulle på en mässa, men fick tid över till att gå i inredningsaffärer. När han kom hem vid 22.00 tiden hade han med sig bland annat dessa!!!

Förstora upp och kolla in GODISET. Snacka om att bli bortskämd.
Living
Hus&Hem
Elle Interiör
Allt i hemmet
Drömhem & Trädgård
Vakre Hjem
Plaza interiör
Homes & Gardens
Country Living


Jag lade med Drömhem & Trädgård i samlingen, men denhar jag fått en prenumeration på. "Allt i hemmet", "Sköna hem" (glömd på nattduksbordet) och "Living" har han köpt till mig under den senaste veckan.

Jag är nog en av de få som inte läst Vakre Hjem så det var den han var på uppdrag att hitta åt mig i Göteborg, men så fick han "Country living" och "Homes and gardens" på köpet. Och så passade han på att köpa andra tidningar med.

Ni måste hålla med om att han är underbar!!! :-D



Och så hade han hittat Cults "Tvål"pump på FB Interiör inne i Femmanhuset. Vi har sedan tidigare diskmedelsflaskan, men har saknat något fint att ha tvålen i. Visst är den supersöt? Nu måste jag bara investera i en lite större bottenbricka så den inte känns så "utfryst" från de andra två.

Vad har ni för flaskor för tvål och diskmedel i ert kök?



Kram Bea

11 kommentarer:

På min gatan i stan sa...

Men va HÄRLIGT och omtänksamt!!!:-)

Det är lyx det!

Kram!

Jenni - Snickarsbacken sa...

Heltklart Lyxliv! Skulle aldrig min make komma på självmant. Så snyggt med dit sett av Cult!

Allt å lite till sa...

Så gulligt och omtänksamt!

Jag har faktiskt också köpt tvålpumpen från cult idag, att matcha diskmedelspumpen med! Föll för den direkt! :-)

Nilla sa...

Verkligen lyxigt! =) Och så snällt.

Hoppas ni får en bra dag!
Kram Nilla

Livet i träsket sa...

Såå, avis jag blir...jag få alltid skäll då jag köper inredningstidningar...så snäll han är..och superfina pumpar..

Brunkullan sa...

Haha...ja Tommy skäller mest när jag köper tidningar så....

Jag VILL ha cults pumpar, men just nu har jag "bara" en rostfri variant med diskmedel (köpt på åhléns eller ikea...minns inte riktigt).
Ingen för tvål i köket. Vi tvättar händerna på gäst wc istället.

Susanne

Lantliga drömmar sa...

Vilken härlig karl!! :-)

Tänk om min skulle göra sådär nångång... Jag tror nog jag skulle svimma! :-)


Ha det gott!
Kram, Heidi

Anonym sa...

Vilken man!

Oj, 14 år - Grattis! Det är så roligt att höra om folk som har varit tillsammans länge (även om "länge" självklart är relativt) och fortfarande är lyckliga tillsammans. Idag tycker jag annars att folk skiljer sig till höger och vänster.

Linnéa sa...

Hej Bea! Vilken omtänksam karl du har!! Tänk att bli så bortskämd. Jag beundrar verkligen människor som hållit ihop så länge och ändå inte glömt bort att det är de små detaljerna man gör för varandra som räknas. Det lilla man gör av omtanke. HA en underbar helg! Kram/ Linnéa

PS har länkat till dig DS

Anonym sa...

Hej

VÄLKOMMEN till min nya blogg - jag lägger ut nya bilder varje dag med antikviteter och vackra ting av alla de slag!
Småningom kommer också en blogg med mer textil inriktning..
(Om du inte kan placera mig eller minnas mig - kanske du känner igen mig som matrixa shamanen...?)

Nå - varmt välkommen - jag kommer att sprida lite "reklam" runt bland er som jag tror kan gilla mina bilder!

Blommiga Karin sa...

Hej Bea!
Vilken make som vet precis vad du vill ha=)Visst är det härligt med telefonsamtal även om det bara gäller mjölken som ska inhandlas?
Jag är nu igång på båda mina bloggar.Välkommen!/Karin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...