söndag 11 maj 2008

Nya ägaren till den virkade tekoppen är...

... Kajsa Kavat

Det här är två söta plagg som hon skapat utifrån "Använd vad du har"utmaningen
GRATTIS! En virkad tekopp kommer på Posten!

Det är fortfarande mycket "maj" kvar på månaden, så är du inte redan med är det inte försent. Vi kommer även återkomma med liknande utmaningar senare.

..............................................................

Jag SKA avsluta förvaringen jag håller på med. Sedan ska jag på ren tji mot mig själv göra en till...faktiskt! :-D

Nu gråter barnen omkring mig. Värmen gör dem lite kinkiga som det tycks och pappa "duger inte" för tillfället. En banan och lite uppmärksamhet gör nog susen.

Ha en underbar dag ute i solen!

Kram Bea

6 kommentarer:

Mamma C sa...

Man får säga grattis till Kajsa Kavat som vann. Kommer ihåg att vi läste ofta Kajsa Kavat boken när jag var liten. Sedan läste jag den för mina barn när dom var små. Ha det så bra ute i solen.
Kram Mamma C

MiaMaria sa...

Gratulationer till Kajsa Kavat!
Må så gott i solen!
MiaMaria

OttoPippi sa...

gattis kajsa kavat!!!

detsamma bea!!!

Jenny sa...

Åh så roligt att jag vann, jag lånar din bild av tekoppen till min blogg.

kilje sa...

Hejsan!
Tack för att du tittade in hos mig!
Vilka fina grejjer du gör! Gillar din blogg.
Tossorna är stickade och sedan maskintovade.

Ann-Catrin sa...

Stort grattis till kajsa kavat...vilen kul tävling

ja den här helgen har varit varm..kan förstå barnen reagerar..men idag...10 gr..hua vad det känns kanllt!!

Kram kram A-C

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...