torsdag 31 juli 2008

Hoppla! Vykort och Tradera

Jag har visst några vimplar ute på Tradera. Det var länge sedan jag "Traderade" nu. En period var jag nästan besatt, både på att köpa och på att sälja.



Nu måste jag bara visa er en sida jag har haft mycket användning för i många år. Kika in på

"Graphic Garden". Jag upptäckte henne för flera år sedan när hon precis började lägga ut sina små björnar på nätet. Nu har jag börjat skriva ut kuverten här hemma tillsammans med barnen eftersom de ofta får "skriva" brev till alla våra släktingar.

Ett litet tips alltså, så här på de sista klibbiga timmarna av juli!

Kram Bea

5 kommentarer:

Lilla Eken sa...

Hallå i aftonen, jag har en utmaning åt dig på min blogg.Om du vill o har tid. :-)
Många hälsningar från lilla eken.

Hem och Lycka sa...

Dina vimplar är fenomenalt fina, ska beställa av dig sen när det är dags för en liten här.. kram!

Lilla huset på prärien sa...

Hej!

Jag ska gå in och titta på båda dina tips (Tradera + Graphic Garden) men först ville jag lämna en liten hälsning... annars glömmer jag bara det ;)

Elever förresten... är du lärare eller?

Kram Jenny

Mamma C sa...

Tack för tipset ska kika in på denna sida. Är du lärare? Ha en bra helg.
Kram mamma c

Anonym sa...

Va ju bara tvingen att kolla in sidan. Och kan bara hålla med om att björnarna(och dom andra) är helt underbara. Hitta tyvärr inte just denna som du visar i inlägget ;(

MVH smillasplats.blogg.se

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...