onsdag 9 juli 2008

Tävling!

Här är kuddarna jag sydde igår. Jag tycker mycket om färgkombinationen och det är så härligt att sy i dessa mumsiga tyger.
(Ignorera knöligheten, den kommer sig av att jag inte för tillfället hade någon innerkudde i måttet 50x50 cm, utan fick pula in två stycken 40x40 cm i varje kudde istället...hihi...)

Den ena ska jag ha på altanen. Den andra kan DU vinna om du vill.
Länka bara till min tävling i din blogg och meddela mig när du gjort det så har du chansen att vinna den. Vinnare av kuddfodralet med omlottöppning baktill, i storlek 50x50cm drar jag på
söndag kväll.
Tillägg....Tävlingen är avslutad! Tack alla som ville vara med!
Kram Bea

51 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Hej!
Åh så fina!! Jag vill gärna vara med och tävla :) Jag har länkat till tävlingen och lånade den fina bilden. Hoppas det var ok? Hojta till annars.
Kram!

Stina sa...

Men du är då en riktig hejare på att få till det du, gumman.
Puss

Anonym sa...

Men åh Bea! TÄnka tt få vinna en sån kudde! Du vet ju hur kuddtokig jag är, och det vore kul att ha en kudde som jag inte sytt själv! :-)
LÄnkar till din tävling med bild och text.
Kram!

Linda sa...

Jag har oxå länkat till din tävling och även lånat bild på de helt underbara kuddarna. Kram Linda (Busan)

-- sa...

Nu har jag också länkat till dig. Klart att jag vill vinna en sån fin kudde!
Läste att du varit på Åsby, mysigt. Då var du inte långt ifrån mitt hem :)

Bella sa...

Vilka härliga kuddar. Jättefina!

Malin sa...

Jag hoppas på att få pryda mitt hem med en av dina kuddfodral! Jag har självklart länkat till tävlingen i min blogg!:-)

PiraPäron sa...

Vilka fin kuddar! Jag har länkat till dig och även lånat bilden! Såå spännande, hoppas jag vinner!

Lee sa...

Hej hej. Vill gärna vara med och tävla. Har självklart länkat från min blogg=)
Kuddarna var jättefina!
Kram//Lee

Lee sa...

och bloggen är
http://alskvart.blogspot.com

hehe

Anonym sa...

Hej!
Tack för en fin och läsvärd blogg! Jag vill gärna ta chansen att vinna ditt fina kuddfodral och jag lånade också bilden till min blogg.

Anna Lisa sa...

Du har veldig mykje fint i din blogg!! Nydelige bilder.

Eg har også vært på Jysk og kjøpt fine tinga du viser bilde av. Masse fint:)
Ha en god sommar!!
Klem

á Yeliqa sa...

Åh så fina kuddfodral:) Jag vill jättegärna försöka vinna en utav dem och har länkat från min blogg:) Hoppas att det gick bra att jag även lånade bilden

Mamma C sa...

Klart man vill vara med på denna utlottning.
Kram mamma c

Sofia på Me and my home sa...

Du är så fantastiskt kreativ Bea! Får en stor dos inspirationslust när jag är här inne!
Förstår att köksbygget börjar ta ut sin rätt... vi drog igång rejälrivning idag, så nu huserar ett provisoriskt kök i vardagsrummet. Än så länge lite mysigt, men när jag förlorat diskbänken och står och diskar i badkaret är det nog inte lika mysigt längre ;)
Håll modet uppe!! Styrkekramar härifrån!

Karolina.http://esterochkonrad.blogg.se/ sa...

Jättefin! Vill vara med.Är dålig på länka men jag ska försöka ;-). Annars skriver jag länkadressen. /Karolina

Ett hem på landet sa...

Hejsan!!!
Vilken fn kudde, klart jag vill vinna den.
Därför har jag nu länkat till din tävling i min blogg, jag lånade även bilden, hoppas att det var OK.

KRAM

Smått och gott hos Lina sa...

Jag vill vara med och tävla. Kuddarna är jättefina. Jag har länkat till dig i min blogg smattochgotthoslina.blogspot.com

Så har paketet kommit fram! Tack snälla, de är jättefina!

Kram Lina

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej Bea!!!

Grattis i efterskott!!!

Vilka fina paket.å innehållet i det ena var ju helt gudomligt fint.

Hejjja maken..duktig han är!!!!

Kram Nilla

Nilla sa...

Underbar! Vill gärna vara med och tävla om en så fin kudde =) Har länkat och satt in bild hos mig.

Ha en bra dag!

Kram Nilla

Pysselsyster sa...

Hej Bea!
Kuddarna är alldeles ljuvliga. Vet du vad? Den mååååste bara bli min eftersom jag har ett alldeles perfekt ställe för den ;-)
Älskar kombinationen prickigt, blommigt, rutigt och randigt. Fantastiskt sött! Och den röda rutan som bryter av mot det lugna, ljusa.
Ja, de är verkligen en fullträff. Du lär få sy många sådana framöver gissar jag så jag hoppas du laddat med massor av tyg.
Må gott i sommarvärmen!
Kram, vanilj!
(Jag har såklart också tipsat i min blogg)

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej igen!!!

hihi..jag virkar överallt.
när jag ser på tv, lagar mat, solar, mm ja som sagt överallt.Sitter å virkar, står vid bänken i köket, ja tom ligger i sängen å virkar...är man galen??
Som fyllning återanvänder jag kuddar som mina svärföräldrar får in på loppisen.De går sällan att sälja så då sparar dom dom till mig...ÅTERVINNING !!!
Garner köper jag på olika ställen.Det mesta hos www.gunnebogarn.se
de har butik nära mig så dit brukar jag åka.Sen blir det nått på panduro osv.

det går i våger med om virkningen är rolig eller inte.ibland skulle jag bara kunna spy på det.Men så kommer jag på nått å då blir det sååå roligt igen..

kramelikram Nilla

Anonym sa...

Kuddarna är ju underbara. Du har verkligen öga för vackra färg och mönster kombinationer.

Anonym sa...

Det är vanliga knappar jag använt till spishanddukarna. Tryckknappar är ju ganska dyra plus att jag fått ta mammas knappförråd som är gigantiskt.

Anonym sa...

Så nu är det länkat till dig, lånade din bild på kuddarna.
Helt ljuvliga skapelser du gjort.
Kram

Johanna sa...

underbara kuddar! Klart jag ska vara med och tävla. Har länkat till dig!

JohannaJ

Hjärtat Mitt sa...

Jag vill oxå vara med i din tävling.
Har länkat och satt in bild.

Kram Mari i Marieholm

Mjuka sa...

Jag är med!! Har länkat till dig!!
KRam Malin

Philura sa...

Åh så söta kuddar, måste bara vara med i din tävling. Länkar självklart till dig!
Cathrine

Anonym sa...

jag är med
vill gärna vinna den fina kudden

Smultronstället sa...

Ja det är inte lätt att komma ihåg. Det sägs ju att man glömmer det som inte är viktigt, men ibland tycker jag man glömmer sånt som är viktigt och tvärtom... Pelargonen är en av de unika som heter Meadowside fancy.

Anonym sa...

Jag har länkat till tävlingen nu och lånade bilden på kuddarna, hoppas att det var ok.

Mvh Linnéa

♥Linda♥ sa...

Hej!!!
Nu har jag oxå länkat till dig och hoppas nu att jag har turen att vinna din fina kudde!!! :-)
(Lånade din fina bild oxå...)

ha det gott! Kram/ Linda

Anonym sa...

åhh vad fina, jag vill också gärna ha en sådan om jag vinner :-))

Hälsn
Anna
angu02@hotmail.com

Brunkullan sa...

Vinner gärna!! Har länkat också till detta inlägg. Jättesött kuddfodral:)

Susanne

Malin sa...

Hej!
Oj vilka fina kuddar!! Självklart vill jag vara med i tävlingen och jag har länkat och lånat din fina bild!
Kramar Malin

Linda sa...

jättefin kudde! vill gärna vinna =) har länkat och lånat din fina bild;
http://lindisen81.blogspot.com/2008/07/tvling-hos-beas-barnslikheter.html#links

Susanne sa...

Jag tävlar såklart! Mitt hem kan behöva lite skönhet!

Här är inlägget med länkningen till dig.
http://tyrasplejs.blogspot.com/2008/07/att-ka.html

Tack för du låter oss tävla! (smörar lite extra där)
Må väl!

Anonym sa...

Jag är med och tävlar om den fina kudden.

http://www.annakarlsson.se/blogg/tavlingar/ (länken ligger högst upp)

min mejl: info@annakarlsson.se

Desirée sa...

Klart jag länkar och håller tummarna för att jag vinner! Kram!!

Boktradition sa...

Snyggt, jag vill va me :)

http://misshoneypie.blogspot.com/2008/06/jag-r-med-och-tvlar-hos-sa.html

Anonym sa...

Jag joinar tävlingen

Här är din blogg länkad med bild:
http://atttentionwhore.blogspot.com/2008/07/jag-tvlar-om-kuddfodral.html

Have a nice day

Anonym sa...

Ja, den här vill jag vinna!

Länk finns i min blogg
http://mammamuh.blogg.se/tavla/2008/june/julitavlingar.html

Livets njutning sa...

Ååh! Vad fin kudden är. Självklart vill jag vara med och tävla. Har otur i tävling men det skadar aldrig att prova. ;)

Har lånat din fina bild och länkat till dig i min blogg. Välkommen och kika om du vill.

Ha det bra! /Jenny

Anonym sa...

jag är med
http://zipzo.blogg.se/2008/july/kuddfodral.html#comment

Vitt är vackert sa...

Så fina kuddar!! Jag vill va med och tävla!!

Länken är klar!

Kram!

tjenixen sa...

Du är helt otrolig på att sy Bea. Allt du rör vid blir till guld ju:) Jag är gärna med och tävlar när det gäller alster från dig.
kram Åsa

Anonym sa...

Jag vill vara med och vinna en fin kudde!

http://lindaskrypin.blogg.se/2008/july/vinn-kudde.html

Anonym sa...

Jag är med =)

http://ejmis.blogg.se/2008/july/tavling-6.html#comment

Anonym sa...

Så sommarsöta, passar i vår husvagn
så jag måste bara försöka få turen på min sida ;)

Heidi sa...

vet inte om det är försent men vill hemskt gärna vara med och tävla om de underbart fina kuddarna! Har länkat till de! Kram H.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...