lördag 20 september 2008

Ett ovanligt smycke

Efter att vi kommit hem igår så placerade maken mig i arbetsrummet med ett glas rött vin.

"Stanna här och lova att INTE komma ut i vardagsrummet förrän jag ropar. Du ska få en liten överraskning"

Det slamrades och skruvades.
Jag var så nyfiken så jag inte kunde koncentrera mig på något, utan bara satt rakt upp- och ned på stolen utan att företa mig något lite projekt än att just bara vänta.

Och så kom han då till slut in med skapelsen. Vit. Romantisk. Prydd med 70 (!!!) swarovskikristaller.


Ser ni vad det är?
Min bild gör den tyvärr inte rättvisa.

För en tjuvkik kan ni se här också.
Visst är den underbar?

Och tänka sig att jag för några inlägg sedan skrev och klagade på hur teknikutrustningen var så riktad designmässigt gentemot männen. ;-)

Det artar sig, eller hur?
Hihi....

Ha en underbar lördag!

Kram Bea

20 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååhhhhh, vilken vacker! Vill ha! Vilken underbart snäll man du har!

Anonym sa...

Hej Bea!

Riktigt snyggt!!! I like!

/mellabella.se

Morfars bod sa...

Säger bara en sak, VILL HA !

Mvh,A

Lilla huset på prärien sa...

Åh guuuud vilken MAN!!! Honom vill jag ha!!! Ja - datorn också alltså men VILKEN man som tänker så på dig!! Åh vad fin den är (datorn...).

Jag är dock en MAC-människa själv... de är också vita o fina ;)

Men vilken MAN... vilken underbar MAN...!

Håll hårt i honom. Wow.

Kram Jenny

Helena sa...

Åh vad fin dator!

Stämningsfullt sa...

Wow sååååå fin!!
Vad snällt av honom :)
Kram!!

S o F sa...

Är det sant? Händer det nåt på den fronten?
Fantastiskt fin!

Och så himla omtänksamt - han ligger på plus, som vi brukar säga.

Ha det!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Å sicken trevlig överraskning! Läcker!

Ha det bra.
//Jill.

Grodmamman sa...

Så fin!
Kram

Anonym sa...

Me like! Härlig man du har!

Anonym sa...

Hej jag har en utmaning till dig i min blogg!
http://hemmahoskristin.blogspot.com/

Kram Kristin

Malin - I min trädgård sa...

Nämen! Vilken snygging! Har aldrig sett förut... Vilken perfekt överraskning!

Ha en skön helg!

Kram M

Skatan sa...

Men Du, håll hårt i honom :)

/A

chokladblomma sa...

Åhh, så fin! Snäll man du har!
/A

lottens vita och gröna sa...

men fattade ingenting först, hihi, såg inte vad det var, men nu hajjar jag sååå himlans snallt och så himla fin! varmkram lotten

Nilla sa...

Vilken goding till man du har vännen :)

Och ett stort försenat grattis till en 3-årig liten dam! Hipp, hipp hurra :D

Hoppas ni får en skön dag.

Kram

KakanH sa...

Vilken man du har. Och vilken fin dator du har nu mera. Jag diggar den grymt. Ska kolla om de har någon fin bärbar tror jag. ;)
Vad skoj för dig Bea. Grattis eller nåt, du vet. ;)

StrandviksVillan sa...

Lyxigt värre!! Vilken man du har som överraskar på det sättet!
Skön söndag till dig!

Brunkullan sa...

Oj så snygg!! Det var verkligen på tiden:)

Susanne

Efwa sa...

Wow vad häftigt. Kul överraskning

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...