måndag 20 oktober 2008

Tandfépåsar


Nu kan inte lilla tandsingen försvinna iväg bland sängkläderna.
Säkert förvarad i en liten decimeterhög påse med dragsko kan tandféen omöjligt missa att finna tanden. :-)
---
Nu är det dags att posta några beställningar, bland annat dessa tandfépåsar. Sedan ska jag åka iväg till keramiken och "skapa bort" ett par timmar.

När jag kommer hem ska jag fortsätta virka på min halsduk tror jag (om jag orkar). Jag fick nytt garn idag av min goa kollega och jag är så sugen på att kunna se det slutgiltiga resultatet.

Ha en underbar kreativ kväll goa tjejer!

Kram Bea

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du får full snurr på keramikskapandet! Väldigt söta tandfepåsar! Kram Tulipa

Färjtorp sa...

Så söta tandfepåsar!!!!!
Vad kostar en sån? =)

kram Johanna

Skatan sa...

Söta små påsar - påhittiga du!

Här är en till som nöter på med stickorna med en ny halsduk i sikte...

Sov gott!

chokladblomma sa...

Tandfepåsar! Jättesöta! Hur i all sin dar kommer du på alla underbara grejer du gör?!
Ha det gott!
Kram

Klarafina sa...

Jättesöta påsar! Vilken bra idé!

Lallis - liv och leverne sa...

Men du vad gulliga:) Och vilken kulig idé!
Kram Lallis

Lilla huset på prärien sa...

Ja - vilken underbart smart idé!! Det pratas mycket om tandfén här i huset nu eftersom sonen är på G... 5 år :) Snaaart är det dags... han längtar!

Ha det bäst! Kram Jenny

Anneli sa...

Vilka söta - har ju inget behov av dessa längre - stoora barn
Kram/Annelie

Petra C sa...

Jättesöta påsar!
Kan man beställa dem? Kostar? Där! Hittade en mailadress. Jag kontaktar dig där. ;)

Morfars bod sa...

Jättegulliga påsar så klart.
De där små tänderna har en tendens
att försvinna och då kan det bli
katastrof minsann.
Låter så kul med drejande, skulle också vilja prova på det.
Mvh, V.T

Sara Mårtensson sa...

Så söta!! Men vi lägger tänderna i ett glas med vatten på sängbordet.. Och på morgonen ligger det en peng där istället för tanden :-)

Kram Sara

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...