onsdag 25 februari 2009

Kärlek är det finaste som finns.

Royalist? Monarkist? Ja-a...det kan man kanske beskylla mig för, men kärlek är ju så vackert. Jag hörde utropen i radio i dag. Vår kronprinsessa ska gifta sig med den man hon älskat sedan sju år tillbaka. Det slog mig att jag kommer vara lika gammal vid deras giftermål som min mamma var när kronprinsessans mamma och pappa gifte sig. Jag är så glad för Viktorias skull.
Verkligen.

Och jag hoppas att omvärlden är skonsamma mot Daniel. Det är få män som skulle fixa att bli inkastad i det liv som vår Viktoria blivit uppfostrad till. Hon är en stark kvinna.
Finns där för henne, Daniel!
Och ORKA!

Och jag hoppas att ert liv tillsammans inte ska bli kantat av barnlöshetsutredningar utan att ni snart ska få en egen liten familj.

Lycka till!

2 kommentarer:

Vardags-mirakel sa...

Ja vilken rolig nyhet, jag gläds med dem. Fin hyllning du gjort till de nyförlovade, kram Eva.

Anonym sa...

Visst är det roligt, Victoria såg så lycklig under presskonferensen...
kärlek är underbart! Jag håller också tummarna för Daniel, att han orkar o kommer tas emot på ett bra sätt!

ha en trevlig torsdagkväll!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...