onsdag 22 juli 2009

Virkad Hello Kitty

Oj, det är mycket som pockar på min uppmärksamhet nu, men jag kom på att jag inte visat er den här lilla skapelsen. :-) Den är virkad av gulliga Ellinor som har bloggen "Lollas hus"
Den kom i ett paket till dottern som älskar Hello Kitty och hon blev stormförtjust som ni förstår.
Tack du goa!
-


Ungefär en gång om året går jag in i ett "förpuppningsstadie" där jag liksom stannar upp i mig själv, funderar, klurar och kommer ut, något mer utvecklad i en eller annan inriktning.

Just i det stadiet befinner jag mig nu och därav så ser ni inte så många inlägg av mig för tillfället.

Pysslandet ligger lite på is nu när familjen mest är ute och göra aktiviteter.
Inredningen inomhus är inte heller högsta prioritet just nu. (I den är jag förövrigt helt förvirrad just nu, så det är lika bra att jag "väntar ut" nästa steg)
Jag ägnar mig i stället åt lite mer ytliga saker såsom skönhetsvård och kläder samt läser mängder med böcker och lyssnar på böcker från storytel.se
Vi har kommit hem från västkusten och även kilat in på Gekås en sväng, det var premiär för mig, men jag återkommer gärna dit.

Nu är trädgården eftersatt förstås så jag får trä på ett par trädgårdshandskar på mina välmanikerade naglar och hoppas att de kommer hålla...hihi. Gräset behöver definitivt klippas.

Jag vill:
- laga god, spännande mat varje dag
- få undanbyggt lite här hemma
- målat lite detaljer utomhus
- sy klart medeltidskläderna
Ha en underbar onsdag!

Kram Bea

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Ibland behöver man ägna sig åt sig själv också och ta hand om sig själv. Tror att vi ofta är dåliga på det som mammor.
Kram

Millan sa...

Kul med ett livstecken från dig, tittar ofta in här.
Ibland behöver man bry sig om sig själv lite mer...ska bli spännande att se vad du hittar på sen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...