tisdag 1 september 2009

Stolthet

Att springa fram emot mål var en lycka så obeskrivlig att den bara kan toppas av två saker, mina två barns födelse.

Aldrig har jag väl varit så stolt över mig själv som nu.

Mina känslor svämmade över strax efter målgången.
Jag FIXADE det!
Jag vill göra det igen.
Och igen.

Självklart har jag anmält mig till Tjejmilen även nästa år.

Dessutom blev jag godkänd som blodgivare idag!!!
Och så börjar tovningskursen igen ikväll.

Jag är en lycklig tjej just nu! :-)

12 kommentarer:

www.smillasplats.blogg.se sa...

Kul att känna att man gjort något bra. Du verkar ha mycket för dig, men det är väl så du vill ha det ;)

promenader på landet sa...

Vad duktig du är både att springa tjejmilen och att bli blodgivare! Det borde jag också ta tag i! Må så gott kram från Maria

Grodmamman sa...

Beundrar dig för att du genomförde tjejmilen med tanke på att det inte är så värst länge sedan du började träna! Klart du ska vara stolt!:)
Att bli blodgivare är något jag tänkt på flera gånger, men aldrig tagit tag i.
Kram

Nilla sa...

Hurra! Själv är jag nog för lat för att springa sådär. :P
Fint av dig att bli blodgivare också! Det borde vara många många fler som är det! Jag är stickrädd och tänkte bli blodgivare för några år sedan för att komma över det. Som terapi liksom. :P Det slutade med att jag svimmade på toa efter första blodlämningen. Sedan gick jag aldrig dit igen... :/ All heder åt dig!

Skatan sa...

BRA JOBBAT BEA!!

Från hon som blev sängliggande och sprang sin första gång först nu i kväll...jag kommer igen ;-)

//Stolt Bea-fan ;)

ilda sa...

Grattis till målgången och till att blovit godkänd blodgivare.
Låter kul att gå på tovningskurs.

Annika sa...

Låter som du ä på G rejält nu...:) o grattis till springningen.... hade aldrig orkat jag inte... men ge blod det kan jag.... hoppas kursen var kul... Kram Annika

Vallersvik 7 sa...

Well done!! Jag önska att jag kunde ha klarat mig från halsont men icke, för köra på nästa år istället!!

Gilla Yoga sa...

Bra jobbat!

Vilken lyckoeufori du måste vara i nu, jag blir nästan avundsjuk!

Kram Linda

nea i det gula huset sa...

Hej där!
Bra gjort! Vad duktig du är! :)

Kram Nea

Amoroso sa...

Underbart! Blodgivare (att göra ngt för andra) och Tjejmilen (att göra något för sig själv) går hand i hand! Kram

Josefin sa...

Jag sprang också Tjejmilen i Augusti 2009 och det kändes verkligen jättebra att springa i mål, Jag var otroligt stolt över mig själv! Och som för dig är nästa års tjejmilen bokad ;) Kramar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...