söndag 4 december 2011

Inlägg i advent




Jag är "tråååk" på bloggen just nu förstår jag, men det är så mycket annat just nu.
Det lackar mot jul, mängder med beställningar och så försöker jag hantera mitt liv på andra plan också.

Sakta gör jag framsteg i samtliga områden.
Under tiden kommer bloggen fungera just så här - med inlägg när tid och anda faller på.

Hoppas allt är bra med er, att ni inte kvävs under en massa "jul-låtsas-måsten" som pytsas över oss alla veckor innan jul.

Det viktigaste är ändå människorna runtomkring, att ni har tid för varandra.
En liten flaska glögg, några pepparkakor och ett brädspel betyder mer än alla mossplanterade hyacinter i hönsnät, i världen.

3 kommentarer:

Anna-Paulina sa...

Hej. Härligt med någon som inte jäktar över alla jul-måsten. Håller med dig, planteringarna får komma i andra hand och alla de mysiga stunderna i sällskap av varandra i första. Ha en bra dag.

Maria sa...

Jag gör bara det jag har lust till, till jul...men för det mesta har jag både ork och lust att pynta till det. Dock är det lite mindre i år, men nog ändå.

AK sa...

Hej Bea,
Det har du helt rätt i, istället för att göra en massa måsten så har jag suttit och tittat runt på lite bloggar, det finns ju kvar att göra senare också, görat...
Kanske ska gå och värma lite glögg och ta någon pepparkaka med lite ädelost på och sätta mig framför brasan och mysa ett tag :-)
Ha det så bra!
Kram AK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...