lördag 15 september 2012

Åhhh...Moa...vilken underbar cover.

Du vet att du skapat en vacker sång när en kompositör från Nashville väljer att göra en cover av den.
Sammetslent!
Tjejer, jag vill inte vara för...ehhh...ja-a...ni förstår vad jag menar...men håll i era trosor för den här rösten är SMOKING!

...

Vilken underbar dag det är idag, tjejer!
Solen skiner.
Efter några timmar i stallet på förmiddagen så blossar kinderna röda precis som på våren.
En perfekt dag att...tja-a...tvätta fönster kanske. :-)

Sedan ska några vita ljungväxter få byta plats med Mårbackorna i altanlådorna, vill ju inte att de raringarna ska förfrysa.
Några stora vita bollkryss har jag också fyndat och de ska ner i stora krukor på vardera sidan om entren.

Vad pysslar ni med idag, tjejer?

 

2 kommentarer:

Jo sa...

Idag trimmar jag gräset som är helt förvildat här ute i rucklet. Sen sniffar jag på mina katter som har varit ute sedan 5 imorse och därför doftar ljuvligt av hav och mossa! :)

PippisRainbow sa...

Aaah vilken fantastisk cover!!!
Jag är verkligen helsåld...och då är jag ändå ett total-fan av originalet :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...