fredag 18 januari 2013

Brist på bilder och en bild

 
Men åhhh...jag som har så mycket att visa er!!!
Överföringen av bilder fungerar inte på bloggen just nu, hoppas det ordnar till sig snart.

Under tiden får jag tacka för att ni kikar in här och för alla era goa kommentarer.

Just nu:
- skriver jag noveller
- skapar nya frisyrer av min dotters hår
- letar en annan webshopdomän

Hang in there...och så önskar jag er en riktigt fin helg förstås med
en liten recap av min älskade mors favorithantverk, att skapa vackra naturtrogna blommor av nylon.
Vi går mot våren nu! Känner ni det?
 


3 kommentarer:

Mojebarn sa...

Tack, jag trodde att det var jag som inte fattade. Men då är det alltså fel på Bloggersbildöverföring. Hoppas de fixar det snart.

Inger sa...

Jag har också krånglat och många med mig ... använder google chrome istället, då funkar det.

kram Inger

Victorias Provkök sa...

Tråkigt med krångel!!
Trevlig lördag
Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...