lördag 22 september 2007

Vinstsugen!

Håll tummarna för mig/oss på fredag. Jag har startat något jag kallar
"Fredagsfniss med skrap och triss" på jobbet.

30!!! stycken av mina goa medarbetare har bidragit med varsin hundralapp. Jag ska köpa trisslotter och tianlotter för hela härligheten och täcka hela personalrummet med. Om jag bara köper trisslotter för pengarna så innebär det att vi har 120 stycken chanser att skrapa fram ett högt belopp på fredag. Jag ska nog köpa fem stycken tianlotter och två trisslotter för varje hundralapp, så totalt blir det ungefär 210 lotter. Spännande!
Jag återkommer med rapport efter fredagen om hur mycket vi vunnit. (För vinna, det bara måååste vi göra ju) ;-)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Oj, så skoj!! Då håller jag tummarna åt er!! Lampskärmarna som sitter på lampan nu, satt på när jag köpte den. Hade först tänkt att köpa nya, men nu när man har ljuset tänt så blir det så "varm" i rummet, så jag har bestämt mig för att behålla dem. Men annars har jag sett sådana på massa loppisar innan. Ha det så bra! kram Jasmin

WhiteVintageDreams sa...

Ååh vad spännande :)!!! Hoppas att du berättar hur det gått oxå. Om ni inte vinner...då börjar man ju undra *skratt*.
Tack såå mycket för ditt tips och supersnälla ord :). De värmer massor!!! Tyckte att tipset var bra.
Önskar dig en trevlig söndag!
Kram

Sanna sa...

Vilken cool grej. Jag hoppas att ni vinner något också!
*kram*

Jeanette Hornbeck sa...

du är helt underbar, önskar en kollega som du
kram Jea

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...