onsdag 19 september 2007

Auktionhysteri?

Nu kan det vara slut med att fynda på auktioner (se nedan), nu är Ernstan på hugget igen i "Första Andra Tredje". Den första oktober sänds det första avsnittet i TV4. Alltså...Ernstan...let's be frank...du vet vad jag sade till dig om att jag förstår att så många har lite svårt för dig, jag trodde vi hade en deal.

Nu är du inne och tassar på mina hemtrakters fyndhörnor och auktioner och jag vet inte riktigt om jag gillar grejen. Om du inte är snäll så åker jag hem och ställer vår vinröda plyschhörnsoffa från 90-talet i ditt vardagsrum! ;-)

3 kommentarer:

Det Ljuva i livet sa...

Åh, jag älskar ditt sätt att skriva! Önskar att jag hade ett så härligt språk som du har. För att inte tala om din fantasi!

Hoppas att förkyldningen är bättre och att livet rullar på.

Kram Frida.

Unknown sa...

Hej igen :)
Kollade du på nätet då eller? Jag fick hem katalogen och kikade i den, massa fint. Annars finns det en webbshop som jag varmt kan rekommendera www.scrapbutiken.se
Finns hur mkt som helst! Dax att begära lite föräldrar penning nu, att man alltid är sent ute. Måste ju ha pengar till färg ;) Sov gott! kram

Amoroso sa...

Haha Ernst gubben. Förstår inte varför många män blir provocerade när han dyker upp på tal???!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...