måndag 7 april 2008

One obsession less in life...

For about two years ago I saw this amazing "slatelike" picture on some blog. I just HAD to give one to my son, his room wouldn't feel complete without it.

But the picture was nowhere to be found.
Until now!

Thank you Anskus kammare!
One obsession less in life! ;-)

Today it's "free monday" with my children again. I work tuesday to friday but stay at home with my kids on mondays. Right now I'm getting our washingmachine repaired. (Isn't it ironic that my daughter gets sick and vomits all over the bedlinen the same night the washingmachine got broken?)

We are going out into the woods, surching for some adventure today.
(And perhaps I will find some sewingtime in the afternoon...fingers crossed) :-)

Have a beautiful day!
Bea

11 kommentarer:

Maria sa...

Lika fina saker som alltid här ninne! Föll för din dotters lampa, den var så söt!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

så fina saker som vanligt.
ah en underbardag i skogen.
kram Pernilla

Mamma C sa...

Så fint, vad tråkigt med maskinen. Man blir precis ställd när något sådant går sönder.
Kram mamma c

Ann-Catrin sa...

Tänk är det inte alltid så... varför bli dålig just då kan man tänka!!!
Så söt bilskylten/tavlan var... de kommer blir så fin på sonens rum!!
Kram A-C

Pernilla sa...

Hejsan Bea..

Håller med om att man alltid ser välstädade kök.. och jag måste erkänna att jag tänkte fega ur med att visa mitt kök in action.. Så jag blev såå glad när jag fick din kommentar.. Och du.. Koka munkar snart det är roligt vettja.. men nöj dig med en halv litersdeg :-)

Vilken fin tavla till sonens rum du köpt.. Alltis extra kul när man fått vänta länge på nått man trånat efter..

Kram på dig

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Å så fin skylt du visar!!!!

Ha en skön vecka!!
~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan

Prinsesse Elin sa...

Jo jeg kjenner til det. Typisk at når man trenger vaskemaskinen som mest så funker den ikke. Ha en fin og forhåpentiligvis spyfri dag:O)

Mia sa...

Hur är det att skriva på engelska? Jag har ju så många vänner utanför Sverige som också vill läsa men samtidigt är jag rädd att jag förlorar min egen röst, mina egna uttryck i den engelska texten. Men kommer man in i det? Känner du att du fått en bredare publik med engelskan?

Moodboardwithflowers sa...

ja det verkar ju fungera! *fniss*

Grindelunda sa...

Kul att du huserat på Vårsta. Om du kommer dit mer så måste du gå in i "Diakonisshuset" och kolla live.

Kram Gilla

Jessica sa...

hej :-)

Vilken fin tavla!

Trist med tvättmaskinen, inte enkelt att vara utan lixom, vår går ju hela tiden hemma ;-)

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...