torsdag 3 juli 2008

Vimpelfabriken har öppnat igen! :-)








Vimpelfabriken jobbar för högvarv så här på sommaren. Här ser ni bland annat den rosa, en ny färg som jag fått förfrågan på och jag är supernöjd med resultatet. Jag har gjort en likadan rosa vimpel till mig själv och hängt på altanen. Mysfaktorn är hööög! :-)

Tygerna känner ni nog igen delvis från mitt "3,6-kilos"inlägg....hihi...så där ser ni att de inte alls bara blev hyllvärmare, något som annars brukar kunna vara fallet när det gäller mig. ;-)

Jag har nu sytt ikapp med vimplarna och tar emot nya beställningar igen.


Du kan nu beställa nio vimplar på en och en halv meters längd plus knytband på sidorna för 189:-

Kram Bea

18 kommentarer:

Smått och gott hos Lina sa...

Åå så söta dom är! Jättefina! Jag är supernöjd :-)

Kram Lina

Anonym sa...

fina vimplar och vilka härliga tyger du har valt! :)

Josephine sa...

Superfint verkligen!

En fråga, var har du beställt etiketterna med "beas barnslikheter"?

♥Linda♥ sa...

Hej Bea!
Underbara vimpar du syr! Tyvärr är nog mina barn för stora för vimplar, annars hade jag beställt direkt!
Ville bara kika in och önska trevlig helg, den är ju snart här!
Kram/ Linda

Lilla huset på prärien sa...

Mycket tjusiga!! Vilken bra doppresent! :) Har inga dop just nu att gå på men när det kommer ett ska jag tänka på dig! :)

Kram Jenny

Ett hem på landet sa...

Ååå så fina vimplar!!! Tygerna och kombinationerna är ju ljuvliga.

Undrar även jag var du köper etiketterna som det står "beas barnslikheter" på?

KRAM KRAM

Mamma C sa...

Supersnyggt, på altanen sa du att du hade. Det har jag inte tänkt på.
Det kanske kan vara något när den blir klar.
Kram Mamma C

Villa Nystuga sa...

Jättefina vimplar. Är även förtjust i dina sjaletter med monogram.

Anonym sa...

Åh så ina vimplar du syr! Härliga tyger du fått tag i! Men människa hur hinner du? Mitt i en stor renovering och allt?
Kram!

Stina sa...

Du är ju fenomenal på detta att göra fina saker.
Vad glad jag blir när du skriver om din gulliga dotter.
Kram till dig goa gummelumman!
Stina

Stämningsfullt sa...

hej!
åh så fina!!
Jag ska försöka övertala dottern om att det inte alls är för barnsligt med vimplar :)
Kram!

linnea-maria sa...

Vilka härliga färger!! Jag bläddrade runt lite bland inläggen och hittade din 3,6-kilos packe och blev så förtjust i de gröna tonerna. Jag skulle verkligen vilja beställa en vimpelgirlang i den gröna färgen. Hur vi ska sköta beställningen kan du tala om genom att mejla mig på
linnea-maria@hotmail.com
Dotterns CarlLarsson-rum är verkligen sött /linnea-maria

Anonym sa...

Men vilka underbara vimplar du har sytt och otroligt härliga tyger :)
Jättefina!

Kram!

LantlivsAnette sa...

Åhh du..vilka underbart fina vimplar..nu måste jag tipsa min kompis om dom..hon vill nog ha rosa kan jag tro...
Vad jag skrattde gott åt det du skrev hos mig idag..om däckstolarna..hii..hii..inte illa då karln i huset föreslår nåt sånt..
Kram Anette

A home far away sa...

Oj så mång afina vimplar du visar och tillverkar!
Måste nog kolla in hur de ser ut på din veranda:-)

Kram från Singapore

Vitt är vackert sa...

Så fina vimplar du gör!!
Å vilket sött barnrum din dotter har! Verkligen superfint!!!

Kram!!

Flingan sa...

Vilka söta och fina vimplar!
Jag visade min dotter bilderna på dina vimplar och hon ville att jag skulle sy vimplar till hennes rum... Det skulle piffa upp hennes rum, så det blir nog en vimpelradda i hennes rum så småningom.
kram Plingen

Malin sa...

Hej!
Du syr såååå fina vimplar verkligen!
Ha en skön helg!
Kram Malin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...