söndag 3 augusti 2008

Lantliv kommer med posten till....

...dig Tjenixen. Jag skrev upp alla namn på ett papper. Sedan fick fyraåringen ringa in vilket namn han ville. Han började med att ringa in ett annat namn först, men ångrade sig och valde ditt namn. :-)

Om du mailar mig din adress så kommer tidningen i ilfart till dig.
Grattis!
Och här låter jag er se en liten glimt av det lite hemliga projekt jag startade med ikväll. Så roligt, men ACK så pilligt....ujujuj. Det är nog inte bara åskan i luften som orsakar den här begynnande huvudvärken anar jag Jag ska göra en till sak och sedan avsluta dessa helt och visa dem för er. Det är en beställning....av min son. :-D

Bea- pysselnojjig

10 kommentarer:

tjenixen sa...

whaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!!!!????? Jag vann!!! Jag som aldrig vinner. Jihooo.
tackelitack.
kram Åsa

Camilla sa...

Spännande, undrar just vad det är du pysslar fram...? Kram Camilla :-)

Mamma C sa...

Grattis till vinnaren.
Kram Mamma C

linnea-maria sa...

Hejsan Bea!
Jag fick mitt paket för några veckor sedan med de fina green gate-iga vimplarna. Tack såå mycket! Jag är jättenöjd!!! Den hänger i köksfönstret nu som en extra liten gardin. Kram/linnea-maria

Sanna sa...

Jag är lika nyfiken som alla andra på vad det är du syr på just nu.

Uppdraget är slutfört och det blev ett mastigt inlägg. Faktiskt så roligt att jag börjar fundera på att recensera mera. :-)

Tack för utmaningen! :-p

Sanna sa...

*grisskär av betyget*

*kram*

Desirée sa...

Tittar in på din mysiga blogg lite då och då! Såg ditt inlägg om böcker, jag ha ett färskt inlägg om boktips om du behöver lite bokinspiration! Ha en bra dag.

Smultronstället sa...

Oj så nyfiken jag blir...hihi.
jag älskar grönt åxå.

Ha det gott
Kram M

Desirée sa...

Tack för tipset! Alltid bra med boktips. Just nu läser jag Häxan från Portobello av paul Coelho. Den är fortfarande lite seg. Jag har hört andra som sagt så också, men att det blir super sen. Får härda ut med andra ord. Ha en bra bokvecka!

Susanne sa...

Är det små krumelurdjur som sonen har beställt? Sött tyg är det också.
//Susanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...