söndag 5 oktober 2008

Tävling - vinn inredningstidningar


Två av dessa inredningstidningar kan bli dina.
T'ävla genom att länka till tävlingen i din blogg.
Skriv sedan en kommentar om att du gjort det - samt vilka två tidningar du skulle vilja vinna.
(I alla tre magasinen finns det köksspecial om lantkök både då svenska varianter och hur en engelsk tolkning av lantligt kök kan se ut.)

Tävlingen pågår till och med 20.00 på onsdag den 8/10.
Vinnaren har tidningarna i sin hand senast fredag.
Lycka till!

Kram Bea

36 kommentarer:

Eddan sa...

Hej Bea!
Kul utlottning jag vill gärna vara med och tävla om Homes&Garden och Lantliv. Ska även försöka mig på att länka till min blogg som jag håller på att starta upp lite smått. Håller tummarna för att det funkar.
Trevlig fortsättning på helgen!
Kram från Anette

Ulli sa...

Klart man vill vara med! Vilka vinster! Om jag vinner (håller tummarna)så vore inte Lantliv och Homes and Gardens helt fel. Länkar till tävlingen i min blogg.

Ha en fortsatt bra dag!
Kram Ulli

Anonym sa...

Åh så spännande :) Jag vill jättegärna vara med i tävlingen och har länkat till din blogg :)
Om jag har turen att vinna så är jag jätteintresserad av Drömhem & trädgård och Lantliv.

Önskar dig en mysig söndag.
♥Kram♥

Mamma C sa...

Klart man vill vara med i utlottningen. Ska länka till din sida under dagen. Ha en bra söndag i regn och blåst.
Kram mamma C

Gårdsromantik sa...

Klart jag vill vara med och tävla - har länkat till min tävlinssamlin i högermarginalen!

Om jag vinner vill jag ha Drömhem & trädgård och Homes & Gardens.

Kram Maud

Nilla sa...

Vill också vara med och tävla, länkar genast.

Om jag har turen på min sida så vill jag gärna ha Drömhem & Trädgård och Lantliv.

Ha en skön söndag!

Kram Nilla

Malin - I min trädgård sa...

Klart jag vill vraa med och tävla! Kul idé Bea! Om jag skulle vinna vill jag vinna Lantliv och Homes & Gardens. Nu håller jag tummarna!

Kram M

PS. Klart jag har länkat!

Anonym sa...

Jag är med och tävlar, jag vinner gärna de två svenska magasinen.

min mejl: info@annakarlsson.se

Länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2008/october/vinn-inredningstidningar.html

Livets njutning sa...

Hej Bea!

Klart jag vill vara med och tävla. :)

Har länkat till tävlingen i min blogg.

Om jag vinner så vill jag gärna ha Drömhem & trädgården och Homes & gardens.

Kram Jenny

Stämningsfullt sa...

Hej!
Så fina vinster! jag vill gärna vara med och tävla! om jag skulle vinna så skulle jag gärna vilja ha Drömhem och Lantliv!
Länkar på min blogg :)
Kram!

Nettan sa...

Självklart vill man vara med !
Om jag vinner väljer jag Drömhem & Trädgårs + HomeGardens, länkar oxå =0)

Kram Nettan

Fynda och Fixa sa...

Givetvis vill jag vara med om chansen att vinna Drömhem & Trädgård och Lantliv. De ser ut att vara fullmatade med läsning.

Jag länkar från min sida.

Anonym sa...

jag skulle vilja vinna homes & garden och drömhem & trädgård.
http://zipzo.blogg.se/2008/october/entry-19244432.html#comment

Mitt vita hem sa...

Hej
Jag vill gärna vara med och tävla om tidningarna,Drömhem och trädgård och Lantliv är jag nog mest intresserad av. Köksreportage är högaktuellt här hemma framöver så det är alltid kul att läsa om.
Jag har länkat till dig på min blogg.
Kram Heidi

Anonym sa...

Vilken trevlig tävling - älskar inredningstidningar. Det är länkat och klart i min blogg givetsvis. Om jag skulle vinna så tycker jag att Homes & gardens och Drömhem & trädgård ser mest inspirerande ut.
Kram

Sara Mårtensson sa...

Hejsan!

Kul med en tävling och jag är självklart med! :-) Om jag vinner så väljer jag Drömhem & trädgård och Homes & Gardens. Länkar på min blogg!

Hoppas du får en fin vecka!

Kram Sara

Vitt är vackert sa...

Hej!

Jag är också gärna med och tävlar. Vinner jag skulle jag gärna vilja ha Lantliv & Drömhem & Trädgård.

Kram Ellinor

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar. Önskar mig Lantliv och Home&Garden.

Smusslar in en länk i bloggen och passar på att tipsa om att du har något att hämta hos mig. :)

Ha en skön vecka!

*kram*

Lotta sa...

Hej,
klart att jag önskar vara med i din tävling och länkar till dig.
Om jag vinner vill jag ha Drömhem & trädgård och den engelska, för den har jag aldrig bläddrat i.
Ha en bra vecka.
Kram Lotta

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Vann jag skulle jag vilja ha Drömhem och Homes & Garden.

Här har jag skrivit om din tävling:
http://evans.blogg.se/tavling/2008/october/vinn-inredningstidningar.html

Anonym sa...

Jag vill gärna vinna Homes & Gardens och Lantliv!

Har länkat i min blogg

http://mammamuh.blogg.se/tavla

Mia sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla. Har fixat med länk. Homes & Gardens och Lantliv vore toppen.
Kram Mia

Anonym sa...

Vilken trevlig tävling! :)
Ska försöka med väääldigt små medel för nya mitt kök. Så dessa inspirationstidningar skulle komma väl till pass! :)
Om jag vinner skulle jag gärna vilja ha Lantliv och Drömhem och Trädgård (även fast jag bara har en balkong...)

Ha en härlig kväll!

Charlotte sa...

Hej,
Vilken trevlig blogg du har!
Jag läste några av dina gamla inlägg och såg att ni diskuterat en te-låda från holländska Riverdale.
Jag vill bara tala om at jag säljer sådana :-)

www.systrarnasockervadd.se

Med vänliga hälsningar
Åsa

Lallis - liv och leverne sa...

Vilken kulig tävling. Och fin blogg:)
kram Lallis

Brunkullan sa...

Kul tävling:) Och jag tar vilka två som helst gillar de två svenska jättemycket!

Men måste jag välja tar jag nog Homes&garden, för den har jag inte bläddrat så mycket i tidigare, samt Lantliv!

Länkar såklart:)

Susanne

Mamma-Mu sa...

Hej!

Jag är gärna med i denna tävling. Vill gärna ha Lantliv och Homes&Gardens då jag redan har Drömhem och Trädgård... *ler*

Länkar även dej till min blogg, hör gärna av dej om du inte tycker att det är ok.
Mvh Mimmi alias Mamma-Mu

Anonym sa...

Jag skulle så gärna pröva på Homes & Gardens samt Lantliv, för dem har jag aldrig bläddrat i förut (finns inte i min lilla by) Hoppas, hoppas! Jag har länkat: http://lurans.blogg.se/2008/october/vinn-inredningstidningar.html

Livet är Underbart sa...

Åh, va mysigt med tävling. Skulle jag vinna så sitter inte "Drömhem & Trädgård" och "Home & Gardens" helt fel. Håller tummarna. kram moje

Livet är Underbart sa...

Och självklart så länkar jag *ler*

Liza i pepparkakshuset sa...

Klart man vill vara med och tävla.
Vill gärna ha Lantliv och Homes&Gardens

Mvh Liza

Malin sa...

Hej vännen
Vilken bra tävling, skulle behöva lite att läsa, såklart vill jag vara med och jag länkar till din tävling genast! Även om jag hittade tävlingen i sista sekunden.
Jag gillar mest Lantliv & Homes and Gardens =)
Kramar Malin

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med i utlottningen! OM jag vinner så önskar jag mig Lantliv och Drömhem.
mvh smillasplats.blogg.se

Södralycke sa...

Hej! Klart man vill vara med och tävla! Om jag skulle vinna önskar jag mig Drömhem och Lantliv. Länkar till tävlingen från min blogg! Kram Johanna

Anonym sa...

Länkar på min blogg! Om jag vinner vill jag ha homes&gardens och lantliv, drömhem har jag redan läst! =)

Anonym sa...

Om jag vinner, vilket jag verkligen hoppas på så jag skulle få lite inspiration inför vinterns renovering, vill jag ha "Drömhem & trädgård" samt "Homes & gardens".

Länken: http://niini.blogg.se/2008/october/tidningar.html

Håller tummarna!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...